Aviseringar
Rensa alla

Men åhh


Ämnesstartare

krasch:

Visst är det en sak att sträva efter att må så bra som möjligt, men det där med att "finna lyckan" vet jag inte riktigt om det går.

Vissa ska helt enkelt inte leva, och så är det bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

Vissa ska helt enkelt inte leva, och så är det bara.

Ska och ska.
Jag tror inte det finns några riktiga regler mer än överlevnadsinstinkt kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

Nu blev jag lite lycklig

Alltid kul att göra någon glad. Det är en av orsakerna till att jag lever[smile].
Lång historia kort så är det inte ett ansikte jag har på armen. Dock är det mitt livs kärlek (som är en människa).

Zeppelin:

Vissa ska helt enkelt inte leva, och så är det bara.

Alla har rätten att leva, problemet är att många väljer att bara överleva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tradet:

Dock är det mitt livs kärlek (som är en människa).

Ahh, tuuft. Bild?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

Hur blir man lycklig?

Genom att acceptera sig själv, tror jag. något sånt. men jag kan ha helt fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Heroin som graffitimålarna gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

Ahh, tuuft. Bild?

Nixpix. Inte för att jag skäms, men för att jag har en sorts fristad här, och jag har redan outat mig mer än tillräckligt. Läser man lite kan man hitta mitt jobb, tidigare jobb, tidigare problem etc. Finns tom bild på mig här.

Barfota:

Genom att acceptera sig själv, tror jag.

Jag accepterar absolut inte mig själv. I en viss mån hatar jag mig själv faktiskt. Dock är jag lycklig.
Men jag är en jävligt konstig människa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tradet:

Läser man lite kan man hitta mitt jobb, tidigare jobb, tidigare problem etc. Finns tom bild på mig här.

.. och du kan på grund av det inte posta en bild på din älskade? Okej, då är det bara att gotta sig bland dina trådar då.. hehee, skämt åsido.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä men ärligt. Jag vet faktiskt vad jag blir lycklig av! Att äta mat och att bete mig som ett as. Not.

Men mat, det är fina grejer. Satan i gatan vad jag älskar mat. Och att omvandla allt som sätter sig på kroppen till muskler. Jag kan dock inte dela den lyckan med någon annan, det går bara inte. Hehe. Är jag en sämre människa för att jag inte kan dela min lycka med andra människor? Mvh Orolig [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

. och du kan på grund av det inte posta en bild på din älskade?

Det är väl mer så att jag kan garantera att jag är den enda i världen med just detta motiv, så det känns ju som man outat sig ganska rejält då. Och det vill jag inte.

Zeppelin:

Är jag en sämre människa för att jag inte kan dela min lycka med andra människor?

Självklart inte. så länge du är lycklig så ska resten av världen skita i varför (så länge det är lagligt vill säga).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tradet:

Men jag är en jävligt konstig människa.

ja[y]


   
SvaraCitera