Aviseringar
Rensa alla

men hallå! jag har en fråga!!


penja:

har faktiskt börja fundera på att en sådan kanske är värd att ha. men, skulle bara sitta och spela på den säkert..

Jag har fått den av skolan, skulle aldrig köpa en själv.


   
SvaraCitera

penja:

fan va skönt hörru. vill du plugga lite åt mig då kanske? eller städa går också bra. du kan få en slant när du är klar

Haha, nej tack[no-no][smile]


   
SvaraCitera

penja:

du kan också få lite vettiga grejer av mig att göra om du vill.

Nä, börjar en ny kurs imorgon och lär ha fullt upp den närmaste tiden.

penja:

haha, du längtar inte efter träningen alls? bara maten?

Jo, men är hungrig nu. Men har lärt mig att det passar bäst om jag äter två timmar innan jag ska träna [cute]

penja:

hur tränar du? tränar du ofta?

Motionsträning. Just nu spinning, sisådär 3 gånger i veckan. Föredrar att löpträna men det är inte riktigt rätt klimat för det just nu, på tok för mycket snö ute.


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

amsi:

Jag har fått den av skolan, skulle aldrig köpa en själv.

nejmen oj va skönt.
nä, har inte råd. och förut kändes det som världens onödigaste grej. men, folk snackar ju gott om dom nu ändå.

Papperssoldat:

Haha, nej tack

hm, och så klagar ungdomar på ungdomsarbetslösheten [no-no]
skämt åsido, skönt att du har gott om tid att hitta på roliga saker på. skulle dock tipsa om att göra nått annat än att hänga på um. leka utomhus eller nått. haha.


   
SvaraCitera

penja:

nejmen oj va skönt.nä, har inte råd. och förut kändes det som världens onödigaste grej. men, folk snackar ju gott om dom nu ändå. hm, och så klagar ungdomar på ungdomsarbetslösheten skämt åsido, skönt att du har gott om tid att hitta på roliga saker på. skulle dock tipsa om att göra nått annat än att hänga på um. leka utomhus eller nått. haha.

Mm, får "låna" den.


   
SvaraCitera

Är hemma och förkyld


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Nintendo:

Nä, börjar en ny kurs imorgon och lär ha fullt upp den närmaste tiden.

jasså, spännande. vad då för någon?

Nintendo:

Jo, men är hungrig nu. Men har lärt mig att det passar bäst om jag äter två timmar innan jag ska träna

äter mat nu, hihi, är alldeles för mätt för att göra det egentligen. och inte heller ska jag träna om två timmar [sad]

Nintendo:

Motionsträning. Just nu spinning, sisådär 3 gånger i veckan. Föredrar att löpträna men det är inte riktigt rätt klimat för det just nu, på tok för mycket snö ute.

okej! jag gillar att träna när jag väl gör det. men blir sällan av.. men nu ska jag köra nyktert rätt länge, så antar att jag kommer ha tid och orka om helgerna.


   
SvaraCitera

penja:

hm, och så klagar ungdomar på ungdomsarbetslösheten skämt åsido, skönt att du har gott om tid att hitta på roliga saker på. skulle dock tipsa om att göra nått annat än att hänga på um. leka utomhus eller nått. haha.

tycker inte att du ska generalisera, jag har aldrig klagat på ungdomsarbetslösheten[cute]

hänger mer än gärna utomhus undantaget när det är istid ute, mycket skönare att sitta i soffan med en kopp te och läsa um, chatta och lyssna på musik


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Luther Blissett:

Är hemma och förkyld

ah jag med. synd om oss [sad]
hoppas vi kryar på oss!


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Papperssoldat:

tycker inte att du ska generalisera, jag har aldrig klagat på ungdomsarbetslösheten

jag vet det kära du! är nog jag som klagat på den. haha.

Papperssoldat:

hänger mer än gärna utomhus undantaget när det är istid ute, mycket skönare att sitta i soffan med en kopp te och läsa um, chatta och lyssna på musik

tja, jo, vår vore att föredra just nu.
en kopp te lät mysigt!


   
SvaraCitera

penja:

funkar det bra så då?

Gör det väl. Skönt att slippa träffa människor [ops]


   
SvaraCitera

penja:

jasså, spännande. vad då för någon?

medie och kommunikationsvetenskap C. Vet inte exakt vad första momentet är.

penja:

äter mat nu, hihi, är alldeles för mätt för att göra det egentligen. och inte heller ska jag träna om två timmar

Jag ska äta om en halvtimme, woho!

penja:

okej! jag gillar att träna när jag väl gör det. men blir sällan av.. men nu ska jag köra nyktert rätt länge, så antar att jag kommer ha tid och orka om helgerna.

Träna är ganska "meh". Att vara snorhög på endorfiner efteråt är: "[party][party][party][party]" [blush]


   
SvaraCitera

undviker att göra viktiga saker för jag är konstig


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

g*nus:

Gör det väl. Skönt att slippa träffa människor

skulle bli så uttråkad efter ett tag [sad]

Nintendo:

medie och kommunikationsvetenskap C. Vet inte exakt vad första mo

ah okej! lycka till!

Nintendo:

räna är ganska "meh". Att vara snorhög på endorfiner efteråt är: ""

tycker själva träningen kan vara rätt kul faktiskt. men ja, det känns bra som fan efteråt!
hur ska jag bli motiverad till träning..?

191 dalmatiner:

undviker att göra viktiga saker för jag är konstig

det är väl en av det vanligaste sakerna människor sysslar med. så, just där är du inte konstig över huvud taget.
jag undviker också.


   
SvaraCitera

penja:

det är väl en av det vanligaste sakerna människor sysslar med. så, just där är du inte konstig över huvud taget.
jag undviker också.

ska dricka blod nu


   
SvaraCitera