Aviseringar
Rensa alla

'' Men om någon berättar detta för dig, låtsas som att du inte vet om det.''


Ämnesstartare

Jo, som rubriken. Antar att dom flesta har varit med om det.
Ja, iaf. Det var en sak som jag hade berättat för en kompis vi kallar henne 1. Och jag sa att hon inte skulle berätta det för någon. Sen lite senare så frågade jag nr 1 om hon hade berättat det för nr 2 ( en annan kompis ). Och då sa hon att hon hade gjort det. Det gjorde inget för mig, för vi tre är ''ganska bra kompisar''.

Men nu till grejen. När jag och nr 1 och nr 2 stod och pratade så började jag berätta om den saken. Då frågade jag nr 2 om hon visste om det och hon sa självklart nej eftersom nr1 och nr2 hade haft '' men om någon berättar det för dig så vet du inte om det''.
MEN DÅ säger nr1 '' men jag fick säga det så du behöver inte säga så''.

HON SÄGER DET NÄR HON STÅR FRAMFÖR MIG. Det störde mig inte då men nu är det störande som fan. Vet inte om jag ska vara sur eller bara ignorera det.

Därför frågar jag er, mina umälsklingar.


   
Citera
Ämnesstartare

jag fattar inte helt.
men ifall dom sa fast du bad dom att inte göra det så är dom ju ett par skitar! inte värda energin. dom har svikit dej fuck em!


   
SvaraCitera

Dum kompis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fattar inte


   
SvaraCitera

m3lis:

HON SÄGER DET NÄR HON STÅR FRAMFÖR MIG.

spela roll?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äsch det var ju ingen big deal egentligen eftersom det inte gjorde något om dom visste [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

äsch det var ju ingen big deal egentligen eftersom det inte gjorde något om dom visste

Nej, men tänk om dom gör samma sak, och jag hade sagt att hon inte fick säga. :@


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

Nej, men tänk om dom gör samma sak, och jag hade sagt att hon inte fick säga. :@

blir jätteförvirrad nu [crazy]
eller jahaaaa men
hon kanske tänkte att det inte var så jättefarligt om hon sa det till den andra ändå eftersom du säkert skulle säga det till henne själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

fattar inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

vi kallar henne 1

[blush][blush] gulli!


   
SvaraCitera

Dum kompis som sa det till "nr 2" i första hand. Du sa ju att hon inte fick berätta för någon så då borde hon hålla tyst oavsett om den andra kompisen också står nära er.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fattar 0


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

hon kanske tänkte att det inte var så jättefarligt om hon sa det till den andra ändå eftersom du säkert skulle säga det till henne själv

tror jag.

ja, men ändå

youmademe:

Dum kompis som sa det till "nr 2" i första hand. Du sa ju att hon inte fick berätta för någon så då borde hon hålla tyst oavsett om den andra kompisen också står nära er.

tack, du fattar!!! borde jag va sur på henne eller ignorera?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

ja, men ändå

ah det är ju inte bra om hon gör det fler ggr [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

ah det är ju inte bra om hon gör det fler ggr

Nej, det är ju det jag menar. HOn kanske håller på så när det inte är stora saker också.


   
SvaraCitera