Aviseringar
Rensa alla

Meningen med livet


Ämnesstartare

hej vad tror du är meningen med livet??


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

42


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns ingen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppnå nirvana[party]


   
SvaraCitera

Sluta tjata om den här så kallade meningen med livet. Meningen är obefintlig men man kan skapa sig en egen illusion av vad som är ens egna mening med sitt liv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Sluta tjata om den här så kallade meningen med livet. Meningen är obefintlig men man kan skapa sig en egen illusion av vad som är ens egna mening med sitt liv.

håller med dig om det [wink]

Men Men...eftersom hon fråga så säger jag att
meningen med livet är att födas..utbilda sig..jobba...skaffa familj..leva med den familjen...bli gammal...lösa korsord och få flashback på den tiden du jobbade/skaffade familj och sedan efter du gjort det så är det dags att dö!

Där har du vad meningen med livet är..och sorry för att jag waste'ar din värdefulla tid [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flyga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fortplanta sig och trygga artens överlevnad.


   
SvaraCitera

OF 5:

42


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

leva[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MEN FÖR I HELVETE. Det är 42, ska det verkligen vara så svårt att förstå det? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som courage wolf säger:
Life is meaningless! Who cares, just enjoy the fucking ride!

Courage Wolf.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eemelii:

vad tror du är meningen med livet??

Att anta utmaningen, och göra det bästa utav av den. Livet är fullt av prövelser, meningen för dig är att ta dig igenom dessa och kunna gå vidare till nästa. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar tänka att livet är som en stor resväska. Man packar ner upplevelser från sitt liv och reser ner med den i döden


   
SvaraCitera