Aviseringar
Rensa alla

Meningslös sommar?


Ämnesstartare

Som mål för den här sommaren tänkte jag att jag skulle göra massa minnesvärda och speciella saker. Jag tänkte att jag skulle komma ihåg den här sommaren för evigt. Men jag vet inte hur man gör. Och jag känner mig inte glad. Då mår jag ännu sämre eftersom det är sommarlov och det känns som att jag har en skyldighet att ha kul. Jag menar, det här är sommarlovet, det är vad man väntar på och längtar till och om jag inte är glad nu vad är meningen egentligen?


   
Citera
Ämnesetiketter

Sommaren det här året är väldigt kass


   
SvaraCitera
Kudhos

^ regn hela sommsren


   
SvaraCitera

Var med vänner, åk o res med familj, bada i sjöar eller hav, spela spel o drick pepsi max


   
SvaraCitera

Jungman:
Sommaren det här året är väldigt kass

Kudhos:
^ regn hela sommsren

Hur var det förra året? Och när vände det? 


   
SvaraCitera

rogernw: Hur var det förra året? Och när vände det?

regn i början, sedan överdriven värmebölja i juli/augusti, men det var aldrig i närheten av såhär kallt och drygt


   
SvaraCitera

Jungman:

regn i början, sedan överdriven värmebölja i juli/augusti, men det var aldrig i närheten av såhär kallt och drygt

Förra årets midsommar i Hälsingland ska ha varit ungefär 5 grader varm. Och så var vädret i nästan hela juni. Sen tvärvände det. Det kan bli en repris iår också. 
Förra året var kallare.


   
SvaraCitera

rogernw: Det kan bli en repris iår också.

Det är möjligt att det blir varmt bortåt augusti, men ingen bokstavlig värmebölja

rogernw: Förra året var kallare.

Inte här i alla fall, det regnade och var trist men åtminstone rätt temperaturer, 13 grader dagtid som nu är nog det sämsta jag någonsin upplevt i juni


   
SvaraCitera

Jungman:

Det är möjligt att det blir varmt bortåt augusti, men ingen bokstavlig värmebölja

Inte här i alla fall, det regnade och var trist men åtminstone rätt temperaturer, 13 grader dagtid som nu är nog det sämsta jag någonsin upplevt i juni

Det är möjligt att det blir väldigt varmt om bara någon vecka. 

Kan ju självklart se ut olika beroende på vart man bor i Sverige. 
Vädret kan dock vända åt alla olika håll. Meteorologerna och jag tror iaf att det snart kommer bli härlig värme och inte samma temperaturer som vi haft hittills. 
Att hoppas på att värmen kommer är bättre än att säga tvärt emot Glad  


   
SvaraCitera

rogernw: Att hoppas på att värmen kommer är bättre än att säga tvärt emot Glad

Det är min religiösa övertygelse att det här är ett förstadium till fimbulvintern


   
SvaraCitera

Om du ser till att göra det till den tråkigaste sommaren av ditt liv kan jag annars garantera att du kommer att komma ihåg den. 

Eller om man nu ska vara lite seriös så tycker jag inte du borde känna dig tvingad att göra någonting roligt. Ta det lugnt, njut av friheten och gör det du känner för i nuet.


   
SvaraCitera
Kudhos

rogernw: r

förra året var det typ torka. Minns att det var typ 30-40 grader och sol flera dager i rad. Typ veckor i rad med korta skurar ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack så sjukt mycket för alla svar (även om det gick lite off topic)


   
SvaraCitera