Aviseringar
Rensa alla

Meningslösa uppfinningar


Ämnesstartare

Detta skulle kunna vara en av de mest meningslösa uppfinningarna i mänsklighetens historia. Vad är den bra för? Seriöst?


   
Citera

inga avgasutsläpp eller vad det heter som förstör naturen eller vad det är och alla feta människor motionerar och blir smala och alla lite mulliga och smala får bättre kondis och skit.

den är bättre än bil, lastbil, båt och alla sånna saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mmusic:

inga avgasutsläpp eller vad det heter som förstör naturen eller vad det är och alla feta människor motionerar och blir smala och alla lite mulliga och smala får bättre kondis och skit.

Och var finner jag anledningen till att använda den istället för att bara jogga? [rolleyes]


   
SvaraCitera

misfits:

Och var finner jag anledningen till att använda den istället för att bara jogga? [rolleyes]

roligare naturligtvis [party]

villha[love]


   
SvaraCitera

haha wtf[shake]


   
SvaraCitera

misfits:

Detta skulle kunna vara en av de mest meningslösa uppfinningarna i mänsklighetens historia.

Jag tror inte att jag är beredd att hålla med. Det är ju ett exeptionellt verktyg för att göra löpningen roligare. Det blir mer spännande helt enkelt med den helt enkelt.


   
SvaraCitera

mmusic:

den är bättre än bil, lastbil, båt och alla sånna saker.

[bigsmile]
Jag undrar om en lastbilschaufför har lust å springa runt på en sån där med last på [confused]

Unexpected:

roligare naturligtvis [party]

Jau, det lär ju va den enda anledningen till att man vill ha en sån, skulle dock aldrig betala för en. kanske om dom kmr på en som går riktigt fort ^^
Är även för stor, klumpig och svår att svänga med. Å jag undrar va som händer när man kmr till en backe [rolleyes][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag fattar inte, den verkar väl bara bra?


   
SvaraCitera

mmusic:

den är bättre än bil, lastbil, båt och alla sånna saker

Känns inte så genomtänkt. En rätt dopad lastbilschaufför som ska dra 60 ton efter den... Och jag vet inte hur det är med flytförmågan.

Fågan är ju om det är någon utväxling i den, så att den går snabbare än hastigheten man kommer upp i genom att springa på det "vanliga" sättet...
Meningslös eller inte, hade jag haft cash och intresse av att springa, så kanske man hade skaffat sig en. Helst då om den går snabbare.
Ser ju onekligen rätt häftigt ut i alla fall, kanske mest för att man aldrig sett en förut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan vad fult [bigsmile]


   
SvaraCitera

Toapapper!


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera