Aviseringar
Rensa alla

Meningslöst förhållande?


Ämnesstartare

ohYEA_:

Tänk positivt istället? Tänk att ni inte kommer göra slut ist.....

Försökt, det skrev jag i början.


   
SvaraCitera

Emiie:

Försökt, det skrev jag i början.

try harder 🙁


   
SvaraCitera

Förhållande är gay som färgen på den här texten.


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Men orka [tired]

Vad fan var det där för nåt? (Jag vet inte, ett uttryck [cute] Gå och lägg dig nu)


   
SvaraCitera

Emiie:

Men grejen är väl det att jag inte vet egentligen hur ett längre förhållande "bör" vara. Hur ofta man ska ses, hur själva relationen utvecklas efter ett tag.

Det är ju upp till var och en. Något som funkar bra för någon annan funkar kanske inte alls för dig, så du kan ju inte gå efter vad andra säger, utan bara efter vad du själv tycker och känner.

Emiie:

Och hur vet man om dom verkligen har försvunnit eller inte när det gått en tid?

Jag vet inte riktigt, det känner man väl antar jag. Om man inte längre vill vara med personen i fråga, och inte känner ett behov av den så kanske man inte längre är kär.
Jag vet inte, det får du helt enkelt lista ut själv.


   
SvaraCitera

Om man älskar varann brukar de ordna sig.
jag tror inte att jag vill ha nå förhållande just nu, vet inte men tycker de känns rätt meningslöst. kanske e för att ja inte hittat rätt person än, men ändå. jag vet inte
vänskap känns mer givande, iaf just nu


   
SvaraCitera

Hakuna matata.


   
SvaraCitera

I love Cheesypoofs:

Hakuna matata.

xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bli buddhist.
Allting leder till lidande eftersom allting är föränderligt, men om du kan acceptera att ingenting varar för alltid så blir du lyckligare.

Med andra ord: lev mer i nuet, fundera inte på hur du kommer känna sen utan ta till vara den tiden du har nu, när du har chansen.


   
SvaraCitera

passaro:

xD

Men seriöst, det är ju så. Hur ska man kunna få ut något av ett förhållande om man går runt och oroar sig för att det ska ta slut hela tiden?
Det är som att låta bli att skaffa ett husdjur bara för att det är tråkigt när det dör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Revlis:

Bli buddhist.

Seriöst, bli buddhist.

Min pojk är det och hans optimism vad gäller förhållanden (och ja, allt annat i livet i princip) är helt sjuk, trots att han varit med om förhållanden som krashat och burnat ordentligt.

Jag däremot resonerar precis som du och pissar väl på hans optimism i princip hela tiden. [n]


   
SvaraCitera

I love Cheesypoofs:

Men seriöst, det är ju så. Hur ska man kunna få ut något av ett förhållande om man går runt och oroar sig för att det ska ta slut hela tiden?

Jo, det är ju sant. Man får ha den inställningen att det kan vara jävligt länge. Om man nu är ute efter ett sådant förhållande. Klart att den inställningen underlättar att förhållandet håller längre.

Så, jag håller med dig. Pissig inställning och man får vad man förtjänar.


   
SvaraCitera

passaro:

Så, jag håller med dig. Pissig inställning och man får vad man förtjänar.

[y]


   
SvaraCitera

Försök att stå i mitten då, kanske han missar att göra slut med dej[sad]


   
SvaraCitera

Emiie:

Det där med att tänka positivt funkar inte så bra

välkommen till min värld[tired] jag är iofs inte lika orolig för att bli dumpad som jag är orolig över att bli fuskad på


   
SvaraCitera