Aviseringar
Rensa alla

Mens + gynekolog = no no?


Ämnesstartare

Jag har en tid hos en gynekolog på onsdag för att få p-piller, och nu är det så att jag tror att jag kan få mens den här veckan, även om det känns som att den skulle kunna hålla sig borta till onsdag iallafall. Men, man ska ju inte gå till gynekologen om man har mens, eller hur? Så, borde jag förklara för dem hur det ligger till och då kanske ändra tiden, eller bara hoppas att det inte kommer?
Och måste man göra en gyn-undersökning för p-piller? Jag vet folk som behövt göra det - och de som inte behövt.


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag tror de är vana.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man måste inte göra en gyn undersökning för att få p-piller,så om inte mens påverkar din talförmåga så går d utmärkt att skaffa ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade mens nångång när jag skulle ta klamydiatest. Dock fick jag återkomma. Men det är ju en helt annan sak.
Ring och fråga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag fick göra en spontan gynundersökning trots mens. Så, ring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man behöver ju ingen undersökning för att få p-piller, om du inte har nån speciell orsak. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

that is some good ironi [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daimchoklad:

man behöver ju ingen undersökning för att få p-piller, om du inte har nån speciell orsak.

Jaja, okej. Tänkte bara ifall man av någon underlivsanledning inte får p-piller, haha. Det kan väl iofs vara bra med en undersökning för att se att allt står rätt till, men ja, det löser väl sig.

Jonnybravo91:

that is some good ironi

Haha?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera