Aviseringar
Rensa alla

Mens/Humör?


isola:

va?

Antisemitism [blush]


   
SvaraCitera

Tickstart:

isola: Mormoner
[blush]

xD


   
SvaraCitera
Emmy95
Ämnesstartare

Gentlemen:

Jag brukar ignorera de flesta som är arga, har inte så mycket med att göra om man sprutar blod eller ej.

Men problemet är att eftersom de inte tar en på allvar så är det precis som om att man inte ska ha nån anledning att bli arg heller, vilket gör att dom inte bättrar sig 😛


   
SvaraCitera

Emmy95:

Men problemet är att eftersom de inte tar en på allvar så är det precis som om att man inte ska ha nån anledning att bli arg heller, vilket gör att dom inte bättrar sig 😛

Kan inte personen ta till sig en argumentation trots att du är ilsken är den personen en idiot. Kan du inte formulera en argumentation borde du nog lugna ner dig och pröva igen när du andats.


   
SvaraCitera

Tickstart:

Antisemitism [blush]

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Jag brukar skylla på min mens när jag är "galopperande tourettes-arg" och inte orkar stå för konsekvenserna.
Men tja, det är väl så det är, bara? Arga tjejer är bara "gulliga", i synnerhet om de är hormonbomber. Jag vet inte vad som ska göras för att ändra på det, så jag gör det till en fördel i stället. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Gentlemen:

Jag brukar ignorera de flesta som är arga, har inte så mycket med att göra om man sprutar blod eller ej.

+1


   
SvaraCitera
Emmy95
Ämnesstartare

metafor:

Men tja, det är väl så det är, bara? Arga tjejer är bara "gulliga", i synnerhet om de är hormonbomber. Jag vet inte vad som ska göras för att ändra på det, så jag gör det till en fördel i stället. [rolleyes]

Men blir ju ingen fördel om dom inte tar en på allvar.


   
SvaraCitera

isola:

Hormoner

[y]

Emmy95:

men så vad tycker ni andra tjejer?

Jag blir också argare än vanligt + ibland sitter jag och gråter över dumma saker..[tired]


   
SvaraCitera

Emmy95:

Men blir ju ingen fördel om dom inte tar en på allvar.

Fast det är inte alltid jag vill att de ska ta det på allvar, så att de blir arga på mig. Är hetsig men tycker egentligen inte om att gräla.


   
SvaraCitera
Emmy95
Ämnesstartare

metafor:

Fast det är inte alltid jag vill att de ska ta det på allvar, så att de blir arga på mig. Är hetsig men tycker egentligen inte om att gräla.

Men har du aldrig varit med om att de verkligen varit nått allvarligt man bråkat om men dom tycker inte dom gjort något fel eftersom man bara är arg för man har mens?


   
SvaraCitera

jag tar inte ens mej själv på allvar när jag blir sur och fet och pissnödig[sad]


   
SvaraCitera

Emmy95:

Men har du aldrig varit med om att de verkligen varit nått allvarligt man bråkat om men dom tycker inte dom gjort något fel eftersom man bara är arg för man har mens?

Jo... det har nog hänt. Då härsknar jag till ordentligt, drar till med ett "JA, JAG HAR FAKTISKT MENS!" följt av någon lång utläggning om all världens ondska. De som då inte tar min ilska på allvar, hade förmodligen inte tagit mig på allvar även om jag inte löpt.


   
SvaraCitera

Emmy95:

Men har du aldrig varit med om att de verkligen varit nått allvarligt man bråkat om men dom tycker inte dom gjort något fel eftersom man bara är arg för man har mens?

asså sluta gnälla..
har du mens eller?


   
SvaraCitera
Emmy95
Ämnesstartare

Cacaoxo:

asså sluta gnälla..
har du mens eller?

Nej det har jag inte men det är sjukt drygt att man typ inte får bli arg av någon anledning när man har mens utan att nån ska säga att det är för att man har mens.


   
SvaraCitera