Aviseringar
Rensa alla

Mens i det offentliga rummet


Ämnesstartare

isola:

Annat svar: (Du röstade på detta alternativ)

Bryr mig inte.
Hade varit värre om det dök upp på reklamerna eller stora plakat på stan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har också en namne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Hade varit värre om det dök upp på reklamerna eller stora plakat på stan.

[bigsmile][bigsmile]
Men det ser ju så knasigt ut när det är en BLÅ vätska de häller i bindorna på reklamerna. Visst, det ser fräschare ut men blått men vadfn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du läser väl på fb? Hon har en tråd där bl a.

Vet inte ens vem personen ifråga är, än mindre vilken vendetta hon har mot FB. Men kikade lite snabbt igen och märkte att hon var feminist, antar att man har precis allt emot FB då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rudolf kügersmatter:

Vet inte ens vem personen ifråga är, än mindre vilken vendetta hon har mot FB. Men kikade lite snabbt igen och märkte att hon var feminist, antar att man har precis allt emot FB då.

Klicka på hennes blogg, sök på fb, ta sedan reda på vad feminsm innebär och städa och vädra sedan ditt rum. [no-no]


   
SvaraCitera

isola:

Annat svar: (Du röstade på detta alternativ)

Schism:

Likgiltig.


   
SvaraCitera

Jag tycker att det är äckligt. Alla kvinnor har mens (nästan), hon behöver inte slänga upp det i ansiktet på en. Har tidigare tyckt att hon är äcklig. Hon och mens är ungefär lika äckliga.

Det är min åsikt, okunstruktiv som fan 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förstår inte vart fan människan vill komma med det där ens. skulle mens vara någon nyhet eller. Fattar inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

örstår inte vart fan människan vill komma med det där ens. skulle mens vara någon nyhet eller. Fattar inte.

Vad jag förstår, eller anar, så är hon bl a kritiserad för att hon inte rakar sig någonstans, är väldigt genusmedveten, har starka åsikter och är feminist. Flashback är väl inte direkt känt för sin kärlek för sådana kvinnor, så hon ville väl visa att hon kan vara ännu "kvinnligare" eller ngt. Och provocera, såklart.

soundsystem:

Har tidigare tyckt att hon är äcklig. H

Varför?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Flashback

å källan till all vishet, då förstår jag varför hon genast kände för att sänka sig till deras nivå. Hur skulle dom annars förstå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

å källan till all vishet, då förstår jag varför hon genast kände för att sänka sig till deras nivå. Hur skulle dom annars förstå

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Annat svar: (Du röstade på detta alternativ)

bryr mig inte särskilt. det är bara mens.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror inte att det var menat att det skulle vara roligt.


   
SvaraCitera
höna

vill inte se NÅGONS kroppsvätskor. lika äckligt som bajs och kiss, det är ju också naturligt lixommmm. och äckligt[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Annat svar: (Du röstade på detta alternativ)

Oturligt/klantigt.


   
SvaraCitera