Aviseringar
Rensa alla

Mens när man byter till p stav ?


Ämnesstartare

Kan man ha mens när man byter till p stav ? Har haft p plåster innan men blev allergisk.


   
Citera
Ämnesstartare

Kan man få,inte säkert d är samma mängd hormoner i d p-plåstret du haft som d finns i staven=kroppen kan bli fuckad en stund.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

Kan man få,inte säkert d är samma mängd hormoner i d p-plåstret du haft som d finns i staven=kroppen kan bli fuckad en stund.

Okej, men det är inget östrogen i p staven iaf så det är ju mindre i den i så fall, annars får jag skjuta upp mensen 1 v vilket jag helsti nte vill [shake] ..


   
SvaraCitera

lemuu:

Kan man ha mens när man byter till p stav ?

Min kompis skaffade p-stav och hon hade mens i flera månader efter, så till slut tog hon ut den. Men jag vet inte hur det är om man får det som vanligt sen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lillrufs:

Min kompis skaffade p-stav och hon hade mens i flera månader efter, så till slut tog hon ut den. Men jag vet inte hur det är om man får det som vanligt sen...

Man skulle ha mens när man satte i den.


   
SvaraCitera

lemuu:

Man skulle ha mens när man satte i den.

jo, men man vill helst inte ha det i flera månader. Som jag hade när jag käkade minipiller[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bengal:

jo, men man vill helst inte ha det i flera månader. Som jag hade när jag käkade minipiller[party]

Har inte fått mens igen sen jag satte dit den iaf ..


   
SvaraCitera

lemuu:

Har inte fått mens igen sen jag satte dit den iaf ..

tur=) annars är det ett rätt vanligt problem tror jag.


   
SvaraCitera
Tuvan

Jag satte in min P-stav 2-3 mensdagen..

Sen är det ju så att alla reagerar olika! Jag har nästan aldrig mens.. min mensvärk är typ helt borta o jag mår jättebra i övrigt. Medans vissa andra får mens ofta o väljer att ta ut den.
Jag tycker du borde prova iaf.. Det är ju inte så mkt hormoner i den heller då det bara är "Gestagen" i den. Sen är den jäkligt säker också^^

Sen om du bor i .. um vet inte om det är hela skåne, men i Malmö iaf så är den gratis på ungdomsmottagningen 😀 Jag fick min helt gratis, så det är rätt nice med tanke på att den håller i tre år.. Hehe. [cool]

Lycka till![bigsmile]


   
SvaraCitera

lemuu:

Man skulle ha mens när man satte i den.

Ja, men hennes slutade aldrig sen >.< Inte för att det rann typ hela tiden, men det var lite hela tiden i flera månader och det kan ju bli lite jobbigt.


   
SvaraCitera
Ssarah

Först hade jag minipiller, men bytte till p-stav. Har inte haft mens sedan.. december förra året.

Vissa har mens hela tiden, andra regelbundet, då & då eller inte alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera