Aviseringar
Rensa alla

Mens och sex


Ämnesstartare

halloj är det någon som haft sex under sina mens dagar/med en tjej som haft mens?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte hafy och skulle inte vilja för jag skulle känna mig för ofräsch och äcklig att ha nån annan i skrevet. Dock onanerat en gång under en sen mensdag, kom 4 ggr på en halvtimma, kan fan inte göra d annars, ha helt stört. [shake] Men man är ju mer ömmare och känsligare och vrålkåt då, ialf jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eemelii:

halloj är det någon som haft sex under sina mens dagar/med en tjej som haft mens?

Det är fan det äckligaste som finns måste jag säga, sen blir kuken helt kladdig och förhuden limmar ihop sig.

Ha fan inte sex under mens, lite kan ni väl vänta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sponsorn:

sen blir kuken helt kladdig och förhuden limmar ihop sig.

hört talas om kondom?


   
SvaraCitera

Irresiistible:

hört talas om kondom?

Troligen inte (eller?), men det är väll upp till varje par och avgöra hur vidade de vilja har sex när tjejen har mens.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flera gånger. Hur så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Irresiistible:

hört talas om kondom?

Tycker det är sjukt obehagligt med kondom, både lukten och känslan. Så jag kör hellre utan. [tired]


   
SvaraCitera

Jag har inga problem med att ha sex med min flickvän när hon har mens. Stör mig inte ett dugg.


   
SvaraCitera

Eemelii:

halloj är det någon som haft sex under sina mens dagar/med en tjej som haft mens?

Jao [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, vill inte ha sex när jag har mens.


   
SvaraCitera

Jaa [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sponsorn:

Tycker det är sjukt obehagligt med kondom, både lukten och känslan. Så jag kör hellre utan.

Jamen, om du skulle va riktigt kåt men tjejen har mens, skulle du ändå inte kunna tänka dig ligga fast med kondom, eller vadå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Irresiistible:

Jamen, om du skulle va riktigt kåt men tjejen har mens, skulle du ändå inte kunna tänka dig ligga fast med kondom, eller vadå?

Nej en gång räckte, visst jag är inte direkt rädd för att se blod, men det där var bara äckligt [sad]
Sen kan jag faktiskt hålla mig ett par dagar innan jag ska sätta på någon, visst är det skönt med sex, men lite åtråvärt ska det vara [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yes har hänt dock inget jag gillar känns jävligt avtändande bara att behöva gå och ta ut tampongen [bigsmile]


   
SvaraCitera