Aviseringar
Rensa alla

Mensfråga [MOD: Vad använder ni för mensskydd?]


24/7
 24/7
Ämnesstartare

Vad använder ni för mensskydd?
Jag köpte Tampax förr i tiden men har inte hittat någon som säljer det här så har gått över till vanliga istället och jag gillar det inte. Tampax känns så mycket trevligare och smidigare och mer hygieniskt, dock lite mer otympligt att ta med sig, men det var det värt. Ledsen


   
Citera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

Neeej, tröck på visa resultat och så röstade jag tydligen blankt. Happ. Ledsen


   
SvaraCitera
penja

tamponger!

fast numera äter jag minipiller och har bara pyttelite ibland, så blir väl trosskydd då.

tänk va mycket umare vet om varandra, haha..


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

penja:
tänk va mycket umare vet om varandra, haha..

Haha, jaa! Det är fint! Vi är som en familj som kan prata om allt med varandra Hjärta


   
SvaraCitera
penja

24/7:
Haha, jaa! Det är fint! Vi är som en familj som kan prata om allt med varandra Hjärta

haha ja  det är underbart! 

ont, är sugen på att prova mensskopp någon gång. 


   
SvaraCitera

Åtta:

Efterlyser funktion där man kan citera vad man röstat utan att citera hela alltet.
(skrev det i buggtråden förut men ingen uppmärksammade  det. Misstänker längddiskriminering)


   
SvaraCitera

Beror på; vad jag ska göra, hur riklig mensen är, vad jag känner för att använda. 


   
SvaraCitera

24/7:

Neeej, tröck på visa resultat och så röstade jag tydligen blankt. Happ. Ledsen

Vi ska ändra texten där, fler som blivit "lurade".


   
SvaraCitera

Använder tamponger men

penja:  är sugen på att prova mensskopp någon gång. 

bara för att, verkar smidigt och blir billigare i längden. Fast lite jobbigt att skölja ur den kanske. Och så skulle jag vara rädd för att den hamnar snett och att det läcker.

24/7:

Jag köpte Tampax förr i tiden

Usch, testade såna en gång men de är ju jättebesvärliga. Gillar inte den där lilla applikatorn eller vad man ska kalla den, hamnar bara fel och gör ont Ledsen


   
SvaraCitera

isola:

Åtta:

Efterlyser funktion där man kan citera vad man röstat utan att citera hela alltet.
(skrev det i buggtråden förut men ingen uppmärksammade  det. Misstänker längddiskriminering)

Det är på G. (Förlåt för att jag inte uppmärksammat dig Hjärta)


   
SvaraCitera

André Vifot Haas:

 (Förlåt för att jag inte uppmärksammat dig Hjärta)

njaaaaaaaa


   
SvaraCitera
penja

nubbie:

Använder tamponger men

bara för att, verkar smidigt och blir billigare i längden. Fast lite jobbigt att skölja ur den kanske. Och så skulle jag vara rädd för att den hamnar snett och att det läcker

tänker prova nån gång i alla fall! fast nu känns det onödigt pga har knappt mens.

om du provar får du gärna berätta vad du tyckte sen!


   
SvaraCitera

penja:

tänker prova nån gång i alla fall! fast nu känns det onödigt pga har knappt mens.

om du provar får du gärna berätta vad du tyckte sen!

Det kan jag göra!

Menskoppsdagboken Cool


   
SvaraCitera
Lounge

tamponger mest

borde ha röstat tamponger + trosskydd

för använder bindor ibland, men inte ofta

var typ för några månader sedan jag fick reda på att man faktiskt kunde sova med tamponger, det visste jag ej. det är ju underbart.


   
SvaraCitera
penja

Lounge:
tamponger mest
var typ för några månader sedan jag fick reda på att man faktiskt kunde sova med tamponger, det visste jag ej. det är ju underbart.

hahaha....

så bra att d kom på det till slut i alla fall


   
SvaraCitera