Aviseringar
Rensa alla

mensmaskineri


Ämnesstartare

RakatKadaver:

Jag får ångest av att du kanske tror på liv efter döden.

Visst är det ett skrämmande tankesätt?! [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om det hindrar graviditeter också så ja!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Mens är bra och behövligt. Indikator på att allt står rätt till osv.

Inte alltid. Man kan menstruera utan att för den sakens skull kunna bli gravid t.ex


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skönt, hatar mens, men jag skjuter upp den 4-ever just nu ist


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

Man kan menstruera utan att för den sakens skull kunna bli gravid t.ex

Ja, men det går ju inte att veta i förväg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

det går ju inte att veta i förväg.

vad har det med saken att göra? mens är ändå inte en indikator på att allt står rätt till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

vad har det med saken att göra? mens är ändå inte en indikator på att allt står rätt till.

fast jo. det är en indikator på att din kropp fungerar som den ska. sen om du har svårt att få barn/inte alls kan få barn beror det ju på någonting annat inre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lost_in_space:

Ja. Först skaffa rik snygg man. Göra ingrepp. Knulla järnet utan mens.

om han är otrogen är chansen att du vid oskyddat sexm förutsättning 1, får en std och dör snabbt.
så, nej till scenario 1, ja till 2?

Zapzap:

Skulle inte göra något av dom pga lider ej av mens.
Vill heller inte göra något ingrepp som innebär att mina chanser att bli gravid minskar

varför lider du ej av mens?

Nintendo:

Om det hindrar graviditeter också så ja!

ah, du har en liten chans med scenario två. men utveckla.

Angelize:

skönt, hatar mens, men jag skjuter upp den 4-ever just nu ist

skjuter du upp mensen 9 månader åt gången?

isola:

fast jo. det är en indikator på att din kropp fungerar som den ska

om du läser tråden som den ska läsas så märker du att tanken var inte att utesluta mensen ur den mänskliga kroppen, utan att begränsa dess månadsenliga närvaro avsevärt. då får din indikator, kan observera mängd, massa och nyans i vanlig ordning. varje månad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

varför lider du ej av mens?

Jag gjorde när jag var yngre men det verkar ha förändrats sen jag började med p-piller. Visst, jobbigt att hålla på med skydd osv men det gör inte att jag lider. Uppfattar knappt någon smärta vid så kallad mensvärk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

mensen ur den mänskliga kroppen, utan att begränsa dess månadsenliga närvaro avsevärt. då får din indikator, kan observera mängd, massa och nyans i vanlig ordning. varje månad.

läste den. vill inte ha all mens på en gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller åka till sjukan, eller snitta mig själv, eller bli snittad av någon annan, eller blöda jättemycket under en gång. [sad][sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

skulle lungt görat när jag känner mig färdig med barnafödande och sånt om man vill ha såna där barn

missade dig.
men efter barnen kan man ju skära ut skiten istället, då ser man smalare ut som en bonus. men om du fick 115 tusen, typ, vi gör det gratis. skulle du göra det eller tagit pengarna? kanske dum fråga, men värdera det som en investering.

Zapzap:

Uppfattar knappt någon smärta vid så kallad mensvärk.

vad är konsekvenserna av ditt p-piller? säg.

isola:

läste den. vill inte ha all mens på en gång

varför ej.
du sitter på toaletten. provocerar fram funktionen. bam, du töms, naturligt och allt. samma process fast snabb.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

du sitter på toaletten. provocerar fram funktionen. bam, du töms, naturligt och allt. samma process fast snabb.

om det sker utan snitt någonstans och allt rinner snabbt och oklumpigt som kiss, så kanske. men nä tror ej. min mens och jag är rätt chill med varandra.


   
SvaraCitera
höna

mopsen:

missade dig.
men efter barnen kan man ju skära ut skiten istället, då ser man smalare ut som en bonus. men om du fick 115 tusen, typ, vi gör det gratis. skulle du göra det eller tagit pengarna? kanske dum fråga, men värdera det som en investering.

skulle gjort det om det var gratis men om jag kunde välja mellan pengarna och operationen skulle jag ändå ta pengarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

ah, du har en liten chans med scenario två. men utveckla.

Tänkte att ägget åker med ut tillsammans med mensklegget och att det således inte hinner bli berfuktat och om det mot all förmodan råkar befruktas så hinner det ej fästa sig i livmoderväggen och börja växa till sig [sad]


   
SvaraCitera