Aviseringar
Rensa alla

Mensonani


isola:

Ja, då också vaginalt (Du röstade på detta alternativ)

Klart som fan. Det är under mensen jag onanerar mest.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Klart som fan. Det är under mensen jag onanerar mest.

Aha inte under ägglossningen? Ahmen bara man har nagelborste och möjlighet att tvätta sig så äre ju lugnt. Förstår ej hysterin.


   
SvaraCitera

isola:

Aha inte under ägglossningen? Ahmen bara man har nagelborste och möjlighet att tvätta sig så äre ju lugnt. Förstår ej hysterin.

Jag onanerar ungefär all vaken tid under mensvärkstiden då orgasm är det enda som avhjälper smärtan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

"omg fick mens, onanerade och mensade ner hela sängen. ska fan låta mensen torka in i de svarta lakanen för då syns det inte, men vad fan ska jag göra med madrassen??"

DU LOVADE JU ATT INTE BERÄTTA DENNA HISTORIA FÖR MIG JU [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iofs var jag ens idiot som öppnade denna tråd [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så det är äckligt att onanera under mens alltså? .. kan inte fatta att det inte är nån som har sagt nåt till mig.. eller är det nåt man ba inser av sig själv

förstår inte var tjejer får all denna värdeliga information..

tror det kan ha att göra med att jag trodde jag var hermafrodit till jag va 17 och därför inte tog del av vad andra tjejer gjorde.. dom viktiga formbara åren, mellan 14 o 17.. *skyller mitt äcklande på det*


   
SvaraCitera

Jag onanerar ganska sällan nu eftersom jag bor med min partner. Men mens hindrar mig aldrig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bunnyjoy:

Så det är äckligt att onanera under mens alltså? .. kan inte fatta att det inte är nån som har sagt nåt till mig.. eller är det nåt man ba inser av sig själv

En massa slemblandat blod brukar väl folk se som rätt äckligt att peta runt i.

Bunnyjoy:

tror det kan ha att göra med att jag trodde jag var hermafrodit till jag va 17

Hur kan man "tro" det? Det kan man väl få bekräftat av läkare vid födseln tänker jag. Om inte senare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Jag onanerar ungefär all vaken tid under mensvärkstiden då orgasm är det enda som avhjälper smärtan.

Är lite avundsjuk på detta, fungerar ej för mig. Testade för ej så längesen, det gjorde ondare efteråt [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ibland, då ej vaginalt (Du röstade på detta alternativ)

Har väl haft framme vibratorn. Utan penetration.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

DU LOVADE JU ATT INTE BERÄTTA DENNA HISTORIA FÖR MIG JU [mad]

HAHAAHahaahahah och du satte dig på min säng!!!!11

Dan_the_ironman:

iofs var jag ens idiot som öppnade denna tråd [sad]

[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

En massa slemblandat blod brukar väl folk se som rätt äckligt att peta runt i.

Ja jo, det är ju vad folk verkar tycka ja. Jag är väl konstig då, som inte tycker det. Dock inte sagt att jag skulle vilja bada i det [no-no]

isola:

Hur kan man "tro" det? Det kan man väl få bekräftat av läkare vid födseln tänker jag. Om inte senare.

Nu är jag inte jätteinsatt men tror dom flesta får reda på det när dom är i tonåren och märker att dom inte utvecklas "rätt" och börjar undra varför lixom [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bunnyjoy:

Nu är jag inte jätteinsatt men tror dom flesta får reda på det när dom är i tonåren och märker att dom inte utvecklas "rätt" och börjar undra varför lixom [y]

Hur kan du inte vara insatt om du trodde att det hände dig??
Då tar man väl kontakt med läkare och läser på allt vad man kan, eller? Det går ju säkerligen att kontrollera med blodprov.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ibland, då ej vaginalt (Du röstade på detta alternativ)

Men har löjligt lite och fruktansvärt sällan mens.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

e och fruktansvärt sällan mens.

pga preventivmedel?


   
SvaraCitera