Aviseringar
Rensa alla

Mensproblem... ?


Ämnesstartare

Det är såhär... Jag hade mens i 2-3 dagar, sen slutar den, men sen börjar den igen efter 2-3 dagar senare.. Är det något fel? Har hört att mensen kan krångla lite om man är orolig/stressad/rädd mm. Är det så? Eller vad är det annars?


   
Citera
Ämnesstartare

du är inte överviktig eller underviktig då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, jag har normalvikt.. Är ca 1.63 o väger väl ca 56 sist jag vägde mig i alf..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukar också ha så eller typ jag har mens typ 4 dagar sen ingen mens femte dagen men sen har jag det sjätte dagen igen. har aldrig tänkt på att det kan bero på något fel [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag läste matteproblem


   
SvaraCitera

Djurgårdens IF:

Det är såhär... Jag hade mens i 2-3 dagar, sen slutar den, men sen börjar den igen efter 2-3 dagar senare.. Är det något fel? Har hört att mensen kan krångla lite om man är orolig/stressad/rädd mm. Är det så? Eller vad är det annars?

Så var det för mig också för några år sedan, Men fick reda på att det berodde på stress..
Men kan möjligen vara någon annan orsak också =/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SarAaaBengtsson:

Så var det för mig också för några år sedan, Men fick reda på att det berodde på stress..
Men kan möjligen vara någon annan orsak också =/

Ja, antagligen något åt det hållet. Det är faktiskt så att jag känner mig orolig och osäker med min pojkvän när han sällan vill träffa mig o så, så det kan väl vara därför.. :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

under dom första åren (hur många år nu de är...de är väll individuelt) kan mensen krångla, en gång hade jag mens nonstop i två veckor, trodde jag skulle förblöda tillslut, har du provat att googla?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dreamingvampire:

har du provat att googla?

haha googla kan vara bra ibland, men i sånna här tillfällen kommer det bara komma upp saker som kommer skrämma upp dig, typ att det är äggstockscancer och sånt.

ta det bara lugnt, jag hade med så ett tag. Att jag hade mens först i 3 dagar, sen fjärde dagen var det ingen och sen kom det lite den femte [smile] det kan va så ibland [smile]


   
SvaraCitera