Aviseringar
Rensa alla

Menssex


Ämnesstartare

hur känner du inför detta? rösta och motivera ditt svar. ok på vissa platser, vissa dagar när flödet ej är enormt, alltid ok, fläckar i sängen???? kroppsvätska som kroppsvätska?? funkar med kondom?

könet som åsyftas i pollen är ditt biologiska


   
Citera
Ämnesetiketter

elverpigen: funkar när det inte är så mycket (tjej)

men oftast känner jag mig så ofräsch under mensen att jag inte vill ha sex alls förrän det gått över


   
SvaraCitera

under mitt nio månader långa förhållande hade vi inte menssex en enda gång, hade konstig nog bara mens en dag när vi var med varandra. har haft det med andra. det fungerar bra, brukar glömma bort fittsmärtan när jag är kåt. 


   
SvaraCitera

Spyr 


   
SvaraCitera

elverpigen: funkar när det inte är så mkt (kille)

ja. funkar väl egentligen när det är mycket också, men det är rätt drygt att distraheras av tanken på fläckar.


   
SvaraCitera

Beror på flertalet saker:

  • Har jag ont (ej mensvärk men annat ont) så brukar penetrativt sex där vara väldigt opeppt, ev. negligeras det av egen kåthet etc. men ja. Känns det som att genitalierna håller på att ramla ut brukar jag vara rätt tjurig hursom. 🙁
  • Är jag rädd om lakan, säng eller dyl. av olika anledningar (är gäst, nytt superömtåligt snorfancy bäddset, blöder mycket så kan blöda igenom till bäddmadrass etc.) så föredrar jag att ta det annanstans än säng. Handduk under pallar jag ej med. På vanliga lakan hemma, när det inte blöder igenom, är fläckar fina grejer. Hjärta

Förutom det så är mens inget hinder för sex. Jag föredrar dock oftast utan mens. Varken vill eller förväntar mig att andra ska utföra oralsex på mig under tiden p.g.a. vill hångla efteråt. Hade det bara varit blod och slidsekret vore det en sak, men det är det där andra. Rodnar


   
SvaraCitera

handduk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathByLawnmower: , men det är det där andra.

åh döden vore ifall det landade klumpar på typ sängen eller partners kön. DET hade varit jobbigt, tycker jag. är rätt ok med ev "missfärgning", det är ju sällan jag som tar initiativ till menssex och då fårhan skylla sig själv tycker jag

men ah. klumpar. äckligt. 

kan knappt säga menskopp utan att äcklas liksom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:
Spyr 

vrf


   
SvaraCitera

har haft, var inget större problem varken för mig lr partnern = )


   
SvaraCitera

Svarade "funkar när det inte är så mycket". Känner mig inte så sexig och fräsch när jag har mens, så vanligtvis vill jag inte ha sex när det verkligen blöder. Men i början/mot slutet så.


   
SvaraCitera

Det är inte usch fy blä men låter bli sex vid mens. Jag blir bara kåt i huvudet när jag har mens, vaginan hänger inte med och jag bli inte våt eller något, och finner prenetation obehagligt trots glidmedel om inte vaginan än på G. Jag mår inte så psykiskt bra under mensen heller så svårt att slappna av, mycket tankar i huvudet och man känner sig svullen och äcklig. Hade sex när jag hade mens förut men insåg att jag bara ställde upp och inte gjorde det för att jag ville. 

H


   
SvaraCitera
reben

funkar om d inte e så mkt vilket de aldrig e men min senaste partner va lättäcklad så ej gjort de på ca 4 år =)


   
SvaraCitera
reben

skulle inte direkt göra de med en random :s 


   
SvaraCitera

elverpigen: usch fy blä (kille)


   
SvaraCitera