Aviseringar
Rensa alla

Mentalt störd på internet?


Ämnesstartare

Hej alla glada...... Eller vad man ska säga.

Jag har ett problem, som jag inte vill direkt skylta med. Eftersom jag är paranoid på nätet, vill inte att folk ska veta vem jag är...

Men I alla fall så hänger jag på en del forum, jag är ofta en trevlig killa som kanske uppfattas som lite speciell och småkonstig, men det är jag kanske. Har en tendens att vara odräglig mot folk som egentligen bara vill vara snälla, irl som online, jag vet inte alls varför det har blivit så.

Har under flera år haft problem med människor, folk har varit odrägliga mot mig osv, sagt saker eller betett sig som as. Kan det påverka hur jag är på nätet?

Det var en kille som jag blev lite irriterad på på msn förut, som skulle analysera allt jag sa och mina åsikter, då blev jag helt plötsligt passivt och ville stå emot honom, ville inte känna mig nedtryckt fast jag egentligen inte behövde det då.... Skäms lite faktiskt. Det är som jag är otrevlig automatiskt utan att jag tänker på det. Snackar också skit om folk. Eller snackade, försöker att låta bli.

Men det sker också automatiskt, jag är osäker på folk, vet inte hur jag ska beete mig, är som ett as när jag hatar as. Varför kan jag inte vara en sån? Vad är det för fel på mig?


   
Citera
Ämnesstartare

Eftersom ingen annan har svarat så får väl jag göra ett försök(är legitimerad psykolog):

käre nollan, Du lider av det så kallade "bitch-nigga" syndromet vilket innebär att så fort du stöter på ett trivialt problem så pissar du på dig och springer och skriver av dig på ett forum.
Finns en väldigt enkel lösning till ditt problem: MAN THE FUCK UP! När någon går emot dig: krossa jäveln. Utan nåd. Detta är ett recept på en välmående e-penis och ett galant självförtroende.

Har du några andra frågor så var vänlig och låt mig slippa höra dem.

//den gode doktorn


   
SvaraCitera

iamlegend:

är legitimerad psykolog


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yes yes gumman, thats right. har du något på hjärtat du med?


   
SvaraCitera

Zero2000:

Jag har ett problem, som jag inte vill direkt skylta med. Eftersom jag är paranoid på nätet, vill inte att folk ska veta vem jag är...

Det finns många som vill vara anonyma. [confused] Inte så konstigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tired]


   
SvaraCitera

[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Va bra att folk kan vara seriösa, speciellt när folk behöver det.


   
SvaraCitera