Aviseringar
Rensa alla

mer än bara vänskap


Ämnesstartare

Hej hej alla!

Ja.. Jag har blivit väldigt nära vän med en tjej och vi pratar om det mesta. Nu vill jag visa henne att jag gillar henne.. hur gör jag det?. Vi brukar nästan hitta på saker varje helg och har alltid lika kul, inga problem med den biten. Men hur visar jag henne att jag vill vara mer än bara en vän, man vill ju inte förlora en underbar vänskap. Så finns det några sätt jag kan visa att jag gillar henne.. och hur vet jag om hon gillar mig.

Som sakt inte så erfaren av sånt här.. tack för svar!


   
Citera

Säg det [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fågel i det blå:

Säg det

jaha.. så allt eller inget?


   
SvaraCitera

anonymasvede:

jaha.. så allt eller inget?

Ja, hon gillar säkert dig också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fågel i det blå:

Ja, hon gillar säkert dig också.

okej.. först vill jag tacka dig.. 🙂 och nu en till fråga .. Något tips hur hur/när jag ska säga det?


   
SvaraCitera

antingen säger du det, och riskerar er vänskap, som förmodligen kommer bli rätt stel om hon inte känner detsamma. eller så skippar du att säga det.

eller så börjar du gradvis bete dig mer och mer närgånget och mer-än-vänskapligt mot henne.

mm, jo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

itch:

antingen säger du det, och riskerar er vänskap, som förmodligen kommer bli rätt stel om hon inte känner detsamma. eller så skippar du att säga det.

eller så börjar du gradvis bete dig mer och mer närgånget och mer-än-vänskapligt mot henne.

mm, jo.

aha.. "mer-än-vänskapligt" är tillexempel?...


   
SvaraCitera

anonymasvede:

aha.. "mer-än-vänskapligt" är tillexempel?...

Slicka henne i örat. [smile]


   
SvaraCitera

anonymasvede:

Något tips hur hur/när jag ska säga det?

Klappa henne på kinden och säg att du tycker hon är söt, precis innan ni ska säga hej då hehe.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sabba inte vänskapen, kör på långsamt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Slicka henne i örat.

här kör vi seriöst så det brinner


   
SvaraCitera

dra ner byxorna:P


   
SvaraCitera

Chickfactor:

dra ner byxorna:P

Hah, hade glömt hur enkelt det kan vara [bigsmile]


   
SvaraCitera

Titta på "Friends" för inspiration 🙂


   
SvaraCitera

Ge henne rygg-, nack- och axelmassage och massera lite längs sidorna och dröj kvar lite där. Sen kan du kolla responsen från hennes sida.


   
SvaraCitera