Aviseringar
Rensa alla

Mer eller mindre bajs på Lidingö?


Ämnesstartare

Under Lidingöloppet bajsas det tydligen friskt utomhus. Människobajs alltså. Ställer tydligen till med problem och orsakar ett mänskligt lidande av ofattbara mått.

Behövs det mer, eller mindre, bajs på Lidingö?


   
Citera

Expropriera de fina lidingövillorna och gör om dem till stora toa-anläggningar där man kan bajsa gratis.


   
SvaraCitera

Mycket glad


   
SvaraCitera
mynona

Jag ser inte hur just Lidingö kan få nog med bajs. Det är snarare andra områden som ska få kalla det fekalier. 


   
SvaraCitera

De kan väl åtminstone sparka grus/löv över skiten eller något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hela sthlm är som bekant bajsigt. 

Och bajsigare får det gärna bli så länge det inte drabbar oss i sydsverige. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men vafan 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De kan väl använda bajspåsar?Skeptisk


   
SvaraCitera

Jag tycker att det är hemskt tråkigt, de borde inrätta toaletter för de som springer.

Fler offentliga toalett behövs i allmänhet.


   
SvaraCitera

Edinburgh:
Expropriera de fina lidingövillorna och gör om dem till stora toa-anläggningar där man kan bajsa gratis.

Varför då? FörvirradTardig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe: Fler offentliga toalett behövs i allmänhet.

aa och de ska vara helt finansierade med skattepengar lr ngt annat pga annars har gatubajsarna inte råd att använda dem


   
SvaraCitera

S3ON:

aa och de ska vara helt finansierade med skattepengar lr ngt annat pga annars har gatubajsarna inte råd att använda dem

Hur skulle det vara finansierat annars hade du tänkt? Jag sa ingenting om att man behöver ha mynt för att kunna gå på toa, jag gillar inte mynt toaletter men de är säker mer hygieniska än de flesta offentliga toaletter.
Jag tror att skogsbajsarna (för det är nog mest där de bajsar) har råd bara att de inte har mynt med sig, annars så borde kanske kunna springa med en 5a i fickan fast dock så tycker jag att sätta i en peng är lite att ta i. Folk får väl städa dem helt enkelt och att folk undviker att smutsa ner dem så funkar det nog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OMG LIDINGÖ <3333333333


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe: Jag sa ingenting om att man behöver ha mynt för att kunna gå på toa,

typ alla offentliga toaletter jag har sett i städer har så 🙁

till o me donken fast man payar för käk där.. iaf i sthlm, här e donkentoan gratis 


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:

Varför då? FörvirradTardig

Så slipper man bajs i skogen


   
SvaraCitera