Aviseringar
Rensa alla

Mer fitta online!


Ämnesstartare

Hej!

Jag heter Felicia och arbetar för en liten ideell organisation som försöker driva särpräglade frågor inom feminismen.

Vi har nyligen startat en kampanj vi kallar för Mer fitta online! som går ut på att driva på de sexuella drifterna hos kvinnor på nätet, det vill säga göra det mer attraktivt för oss kvinnor att våga visa våra kön online så att könsskillnaderna i de olika chattrummen så småningom jämnas ut.

Det är knappast någon nyhet att män tar väldigt stor plats i dessa kretsar online, surfar du på exempelvis Omegle stöter du inte sällan på män som flashar sina kukar i cam. Vi vänder oss nu till er, unga kvinnor på olika forum. Vi vill ha er hjälp! Hur skall vi bära oss åt för att öka era intressen på fronten? Få er att känna er lika bekväma som männen medan ni vandrar på dessa stigar?

Män är inte mer sexuella än kvinnor, det är enbart gamla könsnormer som skiljer och sätter käppar i hjulen för oss. Hur arbetar vi mot normerna? Vi kvinnor måste ta mer plats!!

250px-Female.svg.png


   
Citera
Ämnesstartare

Låter genuint. Berätta mer.


   
SvaraCitera
reben

kan inte män sluta visa kuken istället tkr det låter mkt bättre men jag är iof ganska pryd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asso jag tycker inte det är särskilt kul att se snoppar så fort jag går in på sånt, det är dessutom olagligt.
Vill man visa puppan för andra så gör man det, är nog helt enkelt så att tjejer inte finner det lika intressant att visa sitt kön för någon okänd online 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför ens visa sitt kön i chattroulette, Omegle etc ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh herregud.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
kan inte män sluta visa kuken istället tkr det låter mkt bättre

^dis


   
SvaraCitera

reben:
kan inte män sluta visa kuken istället tkr det låter mkt bättre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla gör vad de vill. Så nu var det uppklarat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter som en bra idé Tumme upp försök att fasa ur mennen helt så det bara finns kvinnliga kön kvar på dessa sidor så blir det ännu bättre


   
SvaraCitera
Draug

hehe vandrar på dessa stigar... Finns nog redan kukar och fittor så det räcker och blir över i cyberrymden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Låter som en bra idé Tumme upp försök att fasa ur mennen helt så det bara finns kvinnliga kön kvar på dessa sidor så blir det ännu bättre

+1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

föregå med gott exempel då 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror benhårt på att du är en av dessa Omegle-män bara som är trött på att se andra mäns kukar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror Blenda egentligen är en gammal snuskgubbe som helt enkelt vill se fler unga tjejer flasha skrevet för honom online så han skapar en liten online-rörelse för att uppnå målet men maskerar det som någon form av feministisk sådan som strävar efter kvinnlig sexuell frigörelse. Lycka till!


   
SvaraCitera