Aviseringar
Rensa alla

Mercedes Benz W123


Ämnesstartare

Hej!
Är på jakt efter en Mercedes Benz W123.
Har varit på Blocket och lite andra sidor men kan inte hitta någon i min prisklass.
Det jag letar efter är en diesel, det ska inte vara mkt rost (helst ingen) och en som jag kan köpa för mellan 0-10 000.
Tack på förhand =)


   
Citera

Om du inte hittade en ful gamma Merca på Blocket - ja då är ungdomar.se rätt ställe! [y]


   
SvaraCitera

pappa gillar den dessutom [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Om du inte hittade en ful gamma Merca på Blocket - ja då är ungdomar.se rätt ställe!

Jag undrade bara om någon annan hade nån eller så


   
SvaraCitera

Smoeky:

Jag undrade bara om någon annan hade nån eller så

Att försöka köpa och sälja saker här är emot reglerna. Det mesta folk här kan göra är att visa dig till olika sidor där du kan tänkas hitta dem.


   
SvaraCitera

Finns det inte på blocket finns det nog inte alls tror jag..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mitt tipps är att hitta en 300d från innan 1980 isåfall (skattefri). Notera bara att dom är frukansvärt sega orginal. 0-100 händer typ inte i år (dvs 20 sekunder typ).

Dom finns på blocket till och från i den prisklass du beskriver men jag råder dig att köpa för ca 15 så du inte får en slutkörd rishög. Dessa bilar har även en tendens att rosta en del så se upp med detta i bärande delar. Annars är dom väldigt hållbara om man servar rätt osv[y]

Har själv funderat på att köpa en sån och turbomata den. Det finns mycket att hämta ur dom[cheers].

Lycka till!


   
SvaraCitera