Aviseringar
Rensa alla

Messenger


Ämnesstartare

Jag kan inte logga in på min messenger. Någon som vet vad det kan vara för fel? Det har fungerat alldelses utmärkt innan, men nu sedan ett par dagar tillbaka så fungerar det inte alls... Det står att min brandvägg kanske blockerar den, men det står samma sak om jag stänger av brandväggen också. Är jättetacksam för svar. Vill verkligen in på msn.
Någon som vet vad det kan vara för fel? //H


   
Citera
Ämnesetiketter

Du är inte tillräckligt med fjortis?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Testa en annan dator för att utesluta att det är själv MSN kontot som det är fel på. Om det är din dator som är fel så kolla brandvägen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Testa en annan klient


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men jag har testat en annan dator och där fungerar det, så det är inte själva min msn det är fel på. Men hur kollar jag brandväggen då? Det står att den acceptera msn messenger men det går inte att logga in, sen provade jag att stänga av brandväggen men det gick ändå inte.


   
SvaraCitera
Hando

Jag har för mig att det stod någonstans på hamsterpaj för länge sen hur man kunde göra...men tvivlar på att det verkligen fungerar och att artikeln är kvar [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hannah1991:

Men jag har testat en annan dator och där fungerar det, så det är inte själva min msn det är fel på. Men hur kollar jag brandväggen då? Det står att den acceptera msn messenger men det går inte att logga in, sen provade jag att stänga av brandväggen men det gick ändå inte.

aah shit, har förmig jag haft ett liknande problem med min en gång i tiden, kommer dessvärre inte ihåg hur ja gjorde...[sad]
Vad står det för meddelande för dig när du försöker logga in ?


   
SvaraCitera

installera om


   
SvaraCitera
zIGGE

Hannah1991:

Någon som vet vad det kan vara för fel? //H

Messengers server blockerar antagligen dig för att den tycker din dators tid står fel. Synkronisera din dators tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oki. (Från Kebu också)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

Messengers server blockerar antagligen dig för att den tycker din dators tid står fel. Synkronisera din dators tid.

aah så stod det för mig, juste [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera