Aviseringar
Rensa alla

Messenger


Ämnesstartare

Godkväll[wink]

Har en liten fundering...

Varför är det alltid så att killar måste påbörja en diskussion/samtal (via msn då) med tjejer?

Dom hejar aldrig, inte ens flickvänner, dom väntar alltid på att man ska inleda med ett hej, eller dylikt och först därefter kan man börja prata.

Hur fan kan det komma sig, att killar även via msn måste ta första steget/initiativet?

Tjejer se över era vanor nu och återkom med ett svar[bigsmile]

Dold text: Troll[smile]


   
Citera
Ämnesstartare

royalflush:

Varför är det alltid så att killar måste påbörja en diskussion/samtal (via msn då) med tjejer?

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

royalflush: Varför är det alltid så att killar måste påbörja en diskussion/samtal (via msn då) med tjejer?

Vadå![surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

royalflush:

Vadå![surprised]

jag börjar skriva ibland


   
SvaraCitera

jag tror det har mer med personligheten att göra än om du har en snopp mellan benen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

jag börjar skriva ibland

Hur ofta? Ärligt svar då... Dold text: kommer jag ej att få

BLODÅDRA:

jag tror det har mer med personligheten att göra än om du har en snopp mellan benen

Kanske det, men då det oftast är tjejor som beter sig på det viset, väljer jag att generalisera[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

royalflush:

Hur ofta? Ärligt svar då...

öh, när jag känner för det?


   
SvaraCitera

royalflush:

Kanske det, men då det oftast är tjejor som beter sig på det viset, väljer jag att generalisera

Rättning: eftersom det oftast är tjejer som beteer sig så med DIG. Det kanske är dig det är fel på? De kanske inte vill prata.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

Rättning: eftersom det oftast är tjejer som beteer sig så med DIG. Det kanske är dig det är fel på? De kanske inte vill prata.

Hah, jao man kan nästan tro det. Men så fort jag hälsar och ställer en kall fråga, bara för artighets skull då börjar dom små damerna knappa på tangentbordet och dom mal bara på, liksom det känns nästan som att dom vill snacka en jävla massa, bara det att dom inte får tummen ur och gör det. Slarvigt skrivet...


   
SvaraCitera

royalflush:

Men så fort jag hälsar och ställer en kall fråga, bara för artighets skull då börjar dom små damerna knappa på tangentbordet och dom mal bara på, liksom det känns nästan som att dom vill snacka en jävla massa, bara det att dom inte får tummen ur och gör det

Det vill antagligen inte vara jobbiga för de vet ju hur killar brukar vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

Det vill antagligen inte vara jobbiga för de vet ju hur killar brukar vara.

"Vill inte vara jobbiga"[rolleyes]
Ni lever ju fan för att vara jobbiga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag påbörjar konversationer hela tiden, är mannen i alla mina relationer.


   
SvaraCitera

royalflush:

Ni lever ju fan för att vara jobbiga.

Jaså? Hur menar du då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

Jaså? Hur menar du då?

Hah, ni gnäller ju konstant, har en massa komplex och dylikt...

Såg en sak i din tidigare post

"de vet ju hur killar brukar vara"

Vad menar DU med det?[wink]


   
SvaraCitera

royalflush:

"de vet ju hur killar brukar vara"

Vad menar DU med det?

Jobbiga?


   
SvaraCitera