Aviseringar
Rensa alla

MEST SEX UNDER EN TIMME!??!


Ämnesstartare

Hur många har du haft sex med som mest under en timme?

Själv så håller jag inte räkningen sådär jättebra då jag oftast brukar köra mina race på fyllan, men sisådär 24 st. Enda nackdelen jag kan se med detta är att det kan bli lite ömt och skavsår efter men vem vill inte sära på benen när man vet vilket rykte man kommer få dagen efter!? :D:D:D

Är du nykterist eller oskuld så får du ta och börja ZUPA annars är du en jävla TÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT längtar tills denna helgen då jävlar smälleerreeee! Jag kan satsa 100 kr på att hälften kommer komma och satsa i mitt ansikte för jag är så jävla dösnygg


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Du var då tråkig. En idiot är du också. Troll.[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

2 st [bigsmile] obs var medvetslös


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roligt troll. [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

2 st [bigsmile] obs var medvetslös

Våldtäktsoffer! [smile]


   
SvaraCitera
smisk

288.


   
SvaraCitera

1. Hur kunde du räkna om det var på fyllan? ELLER VAR DU INTE TILLRÄCKLIGT FULL KANSKE?! färsking.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Norse Rite:

Våldtäktsoffer!

och stolt!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Du var då tråkig. En idiot är du också. Troll.[tired]

Fatta att jag är på riktigt din lille fejkciterare passa dey


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

och stolt!!

lololololololol och lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Teal Crab:

1. Hur kunde du räkna om det var på fyllan? ELLER VAR DU INTE TILLRÄCKLIGT FULL KANSKE?! färsking.

Du trodde väl inte på allvar att jag är ensam om det här spelet, har självklart någon som håller koll och för anteckningar över mina handlingar under kvällen.


   
SvaraCitera

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

men sisådär 24 st

så du menar att du inte håller längre än typ 2 minuter?[confused] så jävla dålig du är[confused]


   
SvaraCitera

spindelnätaren:

Du trodde väl inte på allvar att jag är ensam om det här spelet, har självklart någon som håller koll och för anteckningar över mina handlingar under kvällen.

Jag märker att du är rutinerad. hur går det till rent praktiskt? Har du något sorts kösystem, eller kör du alla på samma gång?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gugge_heter_jag:

så du menar att du inte håller längre än typ 2 minuter?[confused]

Man har alltid det roligare med flera.


   
SvaraCitera