Aviseringar
Rensa alla

Metallica - Death Magnetic


Ämnesstartare

marsipanost:

I did'nt! ..har redan beställt från en annan site [cool][cheers]

Mkay, var?

Lalle NÄTVANDRARNA:

Jag tror inte att de någonsin kommer att kunna låta som när de var unga och hungriga igen och eftersom de flesta riktiga fansen jämför det mesta med 80-talets grejer (om jag inte missat något) så är sannolikheten inte heller stor att nya skivan kommer att slå fansen med häpnad.

Iofs inte, men jag är ändå rätt säker på att den kommer bli bättre än förra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yay, jag kan inte vänta[bigcheers]


   
SvaraCitera

iddqd:

Men fail, man köper inte skivor från Ginza.

Varför inte?

Låt mig gissa, det är inte TRUUUEE... [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iPod_:

Jag gillar faktiskt St. Anger...

Vad är det för fel på dig? [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Caspian:

Vad är det för fel på dig?

Verkar mest för mig som att folk inte tycker omden för att det är "allmänt sagt så".

jag ser inte på den som metallicaskiva kanske. Folk har bara allmänt svårt för att band förändras


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iPod_:

Verkar mest för mig som att folk inte tycker omden för att det är "allmänt sagt så".

jag ser inte på den som metallicaskiva kanske. Folk har bara allmänt svårt för att band förändras

Haha, jo jag var väl inte 100 % seriös, och det ligger nog en hel del i det du säger. Men sen är det en väldigt dålig skiva också. Jag har verkligen försökt lyssna på den flera gånger, men jag tycker fortfarande den är lika usel.

Men men, grattis att du har mer tolarant Metallicasmak än jag [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilketnamn:

Låt mig gissa, det är inte TRUUUEE... [tired]

Dåligt sortiment och alldeles för dyrt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Caspian:

Haha, jo jag var väl inte 100 % seriös, och det ligger nog en hel del i det du säger. Men sen är det en väldigt dålig skiva också. Jag har verkligen försökt lyssna på den flera gånger, men jag tycker fortfarande den är lika usel.

Men men, grattis att du har mer tolarant Metallicasmak än jag

Smaken är som baken.

Jag lyssnade inte på Metallica före jag lyssnade på den ändå. Men jag gillar skivorna före den mer, men jag tycker inte den är dålig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iPod_:

Smaken är som baken.

So true! 🙂

St.Anger är väl inte den bästa platta dom gjort hittills nej, men vissa låtar går iaf att lyssna på 🙂


   
SvaraCitera

iddqd:

Dåligt sortiment och alldeles för dyrt.

Ok [wink]

Ja, Ginza var faktiskt bättre innan. Då hade ju Ginza bland de bästa priserna man kunde hitta i Sverige faktiskt. Nu är ju CDON mycket bättre.

Förresten, det har inte släppts någon typ av provsmak från Death Magnetic eller? Hade varit intressant att höra lite. Man tycker ju att de borde ha tagit åt sig av all kritik och försökt göra en u-sväng liksom. Har inte hört mycket av albumet St. Anger, men låten (som jämt gick på MTV) var tillräckligt för att jag inte skulle intressera mig. Trummorna lät som konservburkar [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilketnamn:

Ja, Ginza var faktiskt bättre innan. Då hade ju Ginza bland de bästa priserna man kunde hitta i Sverige faktiskt. Nu är ju CDON mycket bättre.

Jo, men jag beställer hellre från utlandet. Bättre sortiment och oftast billigare.

vilketnamn:

Förresten, det har inte släppts någon typ av provsmak från Death Magnetic eller?

Vet faktiskt inte. Har inte letat så mycket heller.

vilketnamn:

Man tycker ju att de borde ha tagit åt sig av all kritik och försökt göra en u-sväng liksom.

Vad jag har hört så ska det låta annorlunda den här gången.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För små smakprov:
Mission Metallica

Och nu har gubbarna även spelat en låt live, Cyanide, på OzzFest i Dallas!

För er som är medlemmar på Met on Tour, logga in och njut av video ifrån 8/9/08 Dallas, TX Ozzfest!

För er andra som inte är medlemmar och inte vill regga får nöja er med dålig kvalité och inte hela låten på YOUTUBE!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilketnamn:

Förresten, det har inte släppts någon typ av provsmak från Death Magnetic eller?

iddqd:

Vet faktiskt inte.

Läs inlägget ovan! [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

marsipanost:

För er som är medlemmar på Met on Tour, logga in och njut av video ifrån 8/9/08 Dallas, TX Ozzfest!

Fan, jag tror jag var det för typ 5 år sen eller nåt. Har nog glömt bort mitt lösen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Fan, jag tror jag var det för typ 5 år sen eller nåt. Har nog glömt bort mitt lösen.

well, " Click here if you've forgotten your logon information " works nicely for you sir! [wink]


   
SvaraCitera