Aviseringar
Rensa alla

Metallica Through the Never


Ämnesstartare

Kom på att jag såg den på bio. Kändes som en konstig grej men var jäkligt bra faktiskt, riktigt positivt överraskad. Nån som sett den och har åsikter?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Nej, känner att jag får kolla upp den. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh, vilket jävla koncept, vill se fanskapet men den verkar ju inte visas någonstans, argh... "Filmen visas inte i din valda stad."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Nej, känner att jag får kolla upp den.

Gör det. Var faktiskt riktigt bra även om man var lite tveksam över grejen men var riktigt grymt. 

dazed: Åh, vilket jävla koncept, vill se fanskapet men den verkar ju inte visas någonstans, argh... "Filmen visas inte i din valda stad."

Sverige brukar vara knepiga när det kommer till vissa filmer som visas och inte. I Uddevalla visade de den EN dag bara men jag var ute i god tid och bokde biljetter. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Sverige brukar vara knepiga när det kommer till vissa filmer som visas och inte. I Uddevalla visade de den EN dag bara men jag var ute i god tid och bokde biljetter.

Jag kikade på både Stockholm och Uppsala, hyfsat stora städer som borde visa den någon gång kan man tycka men icke.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Jag kikade på både Stockholm och Uppsala, hyfsat stora städer som borde visa den någon gång kan man tycka men icke.

Haha det är ju lite stört ändå. Stockholm brukar ju ändå visa allt. Jäkla knepigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Haha det är ju lite stört ändå. Stockholm brukar ju ändå visa allt. Jäkla knepigt.

Ja den kungliga huvudstaden borde ju kunna uppbringa någon visning kan man tycka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Ja den kungliga huvudstaden borde ju kunna uppbringa någon visning kan man tycka.

Faktiskt. Får skriva ett argt klagobrev eller nåt. 


   
SvaraCitera