Aviseringar
Rensa alla

Mexiko!


Ämnesstartare

Hola amigos!

Som min första tråd här på UM tänkte jag varmt rekommendera er alla att besöka mitt patria hermosa, vackra hemland, Mexiko!

Många av er kanske finner dessa bilder motbjudande, men för er som inte räds att prova något annorlunda: besök Mexiko och skåda dessa vackra vyer med egna ögon!

Image

Image

Image

Image

/Don Quixote, stolt mexikan


   
Citera
Ämnesstartare

Mi ciudad natal hermosa [smile]:

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Qué bonito!, [cool]
Lo siento, sólo estaba bromeando que parece un pozo de basura [sad]
¿Hablas en serio? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för tipset men jag avstår nog från din rekommendation. - Har andra planer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alcea rosea:

Qué bonito!, [cool]
Lo siento, sólo estaba bromeando que parece un pozo de basura [sad]
¿Hablas en serio? [confused]

¡Puta! ¿Cómo te atreves a insultar a mi patria, que la hija de un perro de un solo ojo? ¿Es usted de ascendencia española? Si es así, que realmente dan un mal nombre español.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Don Quixote:

¿Cómo te atreves a insultar a mi patria, que la hija de un perro de un solo ojo?

México es un país hermoso, pero no creo que sus imágenes muestran realmente lo que es un hermoso país que es. Y sólo aprendió español de la escuela, por lo que no es muy buena. ¿y podría por favor se abstengan de insultarme? gracias.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser ej lockande ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sny. bilder, byting! Det v. i México undertecknad första gången samtalade [3344] m. Mr. Wolfman Gothardt Z-3000 öv. ett glas trolldryck, s.k. "Home Brew". [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mofthew:

Sny. bilder, byting! Det v. i México undertecknad första gången samtalade [3344] m. Mr. Wolfman Gothardt Z-3000 öv. ett glas trolldryck, s.k. "Home Brew". [wink]

[confused]


   
SvaraCitera