Aviseringar
Rensa alla

Michael jackson


Ämnesstartare

Jag lyssnade inte så mycket på honom förut, men nu när jag tänker efter har han en sjukt härlig röst.

Fast han var något snyggare innan alla operationer [surprised]


   
Citera
Ämnesetiketter

Jeppesu:

Jag lyssnade inte så mycket på honom förut, men nu när jag tänker efter har han en sjukt härlig röst.

Jo han är ju en av de största av en anledning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan mer överskattad en beatles imho.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluta fjanta er

INGEN brydde sig om den här fula pedofilen men så fort han dör är han ett helgon

jag har aldrig gillat MJ och kommer aldrig göra det. pop är det värsta som finns. hans röst är äcklig förresten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

sluta fjanta er

INGEN brydde sig om den här fula pedofilen men så fort han dör är han ett helgon

jag har aldrig gillat MJ och kommer aldrig göra det. pop är det värsta som finns. hans röst är äcklig förresten

Fjanta er?
Sist jag kollade hade alla olika smak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

Jo

patrick bateman:

ag har aldrig gillat MJ och kommer aldrig göra det. pop är det värsta som finns. hans röst är äcklig förresten

nää gillar inte heller pop, men MJ är kultur. uppskattade honom när jag var liten. men att hans röst är äcklig är ju inte rätt, faktum är att han har en bra nice röst, orelaterat till genre eller sexuell läggning[smile]


   
SvaraCitera

patrick bateman:

INGEN brydde sig om den här fula pedofilen men så fort han dör är han ett helgon

Knappast. Han hade näastan gudastatus långt innan han dog. Sålde ju för fan slut på 50 konserter.
Tror du Håkan Hellström skulle genomföra något liknande.
Jäkla retard. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

INGEN brydde sig om den här fula pedofilen men så fort han dör är han ett helgon

Det var bara därför "Thriller" är det mest sålda albumet i världshistorien. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viha:

Det var bara därför "Thriller" är det mest sålda albumet i världshistorien.

det släpptes ju för en halv miljard år sedan när folk inte heller kunde ladda ner musik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

Tror du Håkan Hellström skulle genomföra något liknande.
Jäkla retard.

vem fan lyssnar på håkan?


   
SvaraCitera

Michael Jackson suger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

det släpptes ju för en halv miljard år sedan när folk inte heller kunde ladda ner musik.

Den släpptes 1982 och har sålt 104 miljoner exemplar.
Att folk kan ladda ner musik har påverkat siffrorna en del, men den har ändå sålt miljoner exemplar sedan program som Napster och Kazaa kom.


   
SvaraCitera

patrick bateman:

vem fan lyssnar på håkan?

Jävligt många tydligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viha:

Den släpptes 1982 och har sålt 104 miljoner exemplar.
Att folk kan ladda ner musik har påverkat siffrorna en del, men den har ändå sålt miljoner exemplar sedan program som Napster och Kazaa kom.

82 var längsen. han hade antagligen sålt mest nu med och jag vet att han är en legend men JAG avskyr honom. men hade han kommit fram under 2000-talet hade han inte sålt så överlägset mest. och eminem var ju förra årtiondets bäst sålda artist vilket betyder att inte lika många köpte MJ's musik då. hade MJ då kommit fram under 2000-talet hade det kanske varit jämnare


   
SvaraCitera