Aviseringar
Rensa alla

Microsoft lägger ner Live Messenger aka MSN


Ämnesstartare

Från mars nästa år kommer MSN att läggas ner och ersättas av enbart Skype. Är det någon som har någon åsikt om detta, bra eller dåligt? [smile]


   
Citera
Ämnesstartare

Har inte använt MSN eller hört någon använda det på flera år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En era går i graven, lite tråkigt, men ingen använder det längre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RIP [sad]

Tror dock jag har kontakt med de flesta av mina msn-kontakter på andra sätt. Ska dock ta och dubbelkolla, hade varit synd att tappa någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

totalt jävla kasst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VA?! NEJ!
ok får skaffa typ IRC. Inget jävla skype, skype är det sämsta jävla äckelprogrammet någonsin. Heil MSN.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag använder det fortf, ända sättet att hålla internetkontakt med min pojkvän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det kommer gå att använda skype, man får upp sina msn kontakter om man loggar in med sin hotmail. Men blir ju inte samma sak [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känns som Facebook-chatten tagit över allt mer, åtminstone för min del. Motvilligt, men hellre den än Skype som det känns nu!


   
SvaraCitera

nog för att jag inte använt msn på några månader, men känns lite jobbigt ändå [sad]

hur ska man nu kunna prata med passaro liksom? [sad]


   
SvaraCitera
mynona

Jaha, om man inte redan gjort det betyder det alltså att man måste överföra sina msn-kontakter på skype, annars förlorar man dem? Är det korrekt uppfattat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Jaha, om man inte redan gjort det betyder det alltså att man måste överföra sina msn-kontakter på skype, annars förlorar man dem? Är det korrekt uppfattat?

Dom ska som jag har förstått förlja med Microsoft Live kontot, så dom ska komma upp nör man loggar in i Skype. Har dock inte testat om det fungerar.


   
SvaraCitera
mynona

mrman:

Dom ska som jag har förstått förlja med Microsoft Live kontot, så dom ska komma upp nör man loggar in i Skype. Har dock inte testat om det fungerar.

Är Microsoft Live kontot samma sak som MSN hotmail?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker det är jättetråkigt[sad] men har ändå typ 3 pers som jag bara pratar med på msn[sad]

hatar verkligen FB-chatten det är så pluttrigt och dåligt, ma kan inte lägga in egna smileys eller välja vad man ska heta eller något sånt. och hatar att man måsta ha sitt riktiga namn osv.

liks hela "cha msn?[blush]" funkar ju inte på samma sätt om man inte kan va lite halvanonym[sad][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Är Microsoft Live kontot samma sak som MSN hotmail?

Ja det är de.


   
SvaraCitera