Aviseringar
Rensa alla

middaaag


Ämnesstartare

Vad ska jag laga till middag? [smile]

(Är extremt kräsen och äter just nu inte kolhydrater.. Inte lätt att komma på något kul..)


   
Citera
Ämnesetiketter

Pizza.


   
SvaraCitera

Önskar att jag också kunde vara kräsen. Eller ens äta middag öht :I


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sallad...Och kolhydrater som är så gott, så länge man tränar så de används rätt.[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hemlight:

Pizza.

sötnos:

äter just nu inte kolhydrater..

Miceparade:

Önskar att jag också kunde vara kräsen. Eller ens äta middag öht :I

Ja, det är jättekul att typ aldrig kunna äta ute eller gå bort på middag.. För att inte tala om extremt ovarierad kost.. [tired]


   
SvaraCitera

Käka en pizza på morgonen, det är då man behöver kolhydrater 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ignorant:

Sallad...Och kolhydrater som är så gott, så länge man tränar så de används rätt.

Åt jag till lunch! Dock för att inget annat utan kolhydrater fanns.
Låter inte bli kolhydraterna av bantningssyte Dold text: Antyder du att jag borde?[sad] utan för att jag har ont i magen så ofta. Fick rådet att testa att inte äta kolhydrater på ett par veckor, so I am [smile]


   
SvaraCitera

stake with a sidce of stake som turk skulle sagt tycker jag du ska äta


   
SvaraCitera

sötnos:

[tired]

Syftade snarast på att jag ej har någon mat och när jag väl har det kan jag ej vara kräsen, typ.
Så vad jag borde sagt vore väl "Önskar att jag hade råd att vara kräsen" [cry]
Dold text: Tyck synd om mig

Ont: Bulgursallad innehållandes bulgur, gravad alt. kallrökt strimlad lax, fetaost, russin, avokado, en eller annan oliv, bladspenat, olja, salt/örtsalt och typ.. what have you.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

Dold text:

Wait, what? Jag vet inte hur du ser ut ens! Men tror inte det skulle behövas ändå... Påpekade bara att kolhydrater är gött för styrketräning, men om du inte ska äta det...hmmm... kanske bara kan slänga ihop lite Müsli och mackor? (Ingen aning alls om kolhydrater i müsli, så om jag har fel, slå mig)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

stake with a sidce of stake

[y]


   
SvaraCitera

sötnos:

[y]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Önskar att jag hade råd att vara kräsen

Åh. Stackare [sad] Kan skicka min blankaste femma på posten? [love]

Miceparade:

Ont: Bulgursallad innehållandes bulgur, gravad alt. kallrökt strimlad lax, fetaost, russin, avokado, en eller annan oliv, bladspenat, olja, salt/örtsalt och typ.. what have you.

..... Har du träffat en kräsen person någon gång? gravad/rökt lax, fetaost, russin, avokado, oliver och spenat går FETBORT! [cry]


   
SvaraCitera
blum
 blum

Ignorant:

Müsli och mackor

vad tror du att kolhydrater är, om jag får fråga? 😀


   
SvaraCitera

Lindblom:

vad tror du att kolhydrater är, om jag får fråga? 😀

jag trycker på den imaginära gilla knappen 🙂


   
SvaraCitera