Aviseringar
Rensa alla

middag på 177 kalorier?


thisshitisBANANAS:

ja.. de är ju trots allt människor trots att de är små;P

är hamstrar också människor trots att de är små? [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

är hamstrar också människor trots att de är små?

haha:P nej men de är ju djur. dvärgar e ju också människor, fast mindre. men de tänker ju som oss osv.


   
SvaraCitera

thisshitisBANANAS:

vad menar du med det ?

att räkna kalorier är helt onödigt, om man tränar tillräckligt spelar det ingen roll vad eller hur mycke man äter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det intressanta är hur många kalorier per dag du anser att du skall äta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

att räkna kalorier är helt onödigt, om man tränar tillräckligt spelar det ingen roll vad eller hur mycke man äter

Eh, va? Så du menar att man kan träna jävligt mycket, äta lite och ändå få bra resultat?


   
SvaraCitera

Reservoir Dog:

Eh, va? Så du menar att man kan träna jävligt mycket, äta lite och ändå få bra resultat?

inte riktigt så det står ju i klart i proportin till varan


   
SvaraCitera

thisshitisBANANAS:

nja, men så jag lättare kan kontrollera vad jag äter. vill ju bli av med min mage o måste se till att inte äta för mkt!

177 kcal är tillräckligt lite och tillräckligt specifikt för att det ska vara rejäl äs-varning på det här.
Ska du hålla igen, planera middag på 400-500 kcal någonstans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

inte riktigt så det står ju i klart i proportin till varan

Det går ju ändå inte att komma ifrån att man behöver ligga på ett energiöverskott för att kunna bygga muskler.


   
SvaraCitera

Reservoir Dog:

Det går ju ändå inte att komma ifrån att man behöver ligga på ett energiöverskott för att kunna bygga muskler.

visst är det så


   
SvaraCitera

thisshitisBANANAS:

haha:P nej men de är ju djur. dvärgar e ju också människor, fast mindre. men de tänker ju som oss osv.

dvärgar är dvärgar, punkt [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reservoir Dog:

Det intressanta är hur många kalorier per dag du anser att du skall äta?

690 kcal/dag max.

Stringburka:

177 kcal är tillräckligt lite och tillräckligt specifikt för att det ska vara rejäl äs-varning på det här.
Ska du hålla igen, planera middag på 400-500 kcal någonstans.

men jag blev medlem på kalorier.nu,skrev min målvikt o att jag vill ha den i juni o då ska jag äta 690 kcal/dag max för att lyckas.middag på 400-500 kcal kmr göra så jag knappt får nån frukost o mellanmål, ju:/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

dvärgar är dvärgar, punkt

haha.vad elak du är;P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thisshitisBANANAS:

690 kcal/dag max.

Och hur har du kommit fram till det?


   
SvaraCitera

Låter som en portion havregrynsgröt med sylt och mjölk[zzz]


   
SvaraCitera

thisshitisBANANAS:

690 kcal/dag max.

Dubbla det och lägg till hälften till så får du mer rimligt.
Snittet en kvinna behöver ha i sig är runt 2200 (dagens metro). Runt 1500 låter rimligt om man vill gå ned, om man inte rör sig eller tränar vill säga. Isåfall får du äta mer.

thisshitisBANANAS:

men jag blev medlem på kalorier.nu,skrev min målvikt o att jag vill ha den i juni o då ska jag äta 690 kcal/dag max för att lyckas.middag på 400-500 kcal kmr göra så jag knappt får nån frukost o mellanmål, ju:/

Snacka med en dietist snarare än en random hemsida som dessutom ser MYCKET oprofessionell ut.

Självsvält är INTE ett bra sätt att gå ned i vikt, som halva UM kan intyga om.


   
SvaraCitera