Aviseringar
Rensa alla

Midsommar!


Exner

rulltorta :
Firar inte midsommar och vet inte varför man gör det heller :p känns bara som en typisk förstörd dag som löjliga människor utnyttjar för att supa :p stackars Sverige 🙁

Hur tycker du att den skulle se ut om den inte vore förstörd?

Fingerprints:
Äta god mat, dansa runt penis och dricka sprit.

detta


   
SvaraCitera
time
 time

Bada bastu, grilla, dricka vin och pussas med iste!


   
SvaraCitera

Tycker inte att midsommar är så skoj, så det kommer väl att vara en vanlig dag tror jag.


   
SvaraCitera

Smögen och öla. Men är inte särskilt pepp. 


   
SvaraCitera

Exner: Hur tycker du att den skulle se ut om den inte vore förstörd?

Typ fint väder, fin mat, glada miner, danas runt en sån grej, gräs, barfota osv 


   
SvaraCitera

kommer fira med sambo och några vänner till honom, troligtvis ute på landet-ish (inte riktiga landet men så mkt land 1 stockholmsförort kan bli)
kanske kmmr några av mina vänner också. i övrigt blir det väl mkt alkohol, sillunch och grillning på kvällen. vill bygga midsommarstång men tror datanördarna kmmr vägra


   
SvaraCitera

loquor: "we... eh.. we dance to silly songs around a giant penis-flower-pole"

😀


   
SvaraCitera

ska baka tårta också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paj, lax, sill, snaps, tårta, snaps, dans, snaps, lekar, snaps, bastu, snaps, naken, snippa. 


   
SvaraCitera

blir nog hemma. men ska kanske göra någon liten jordgubbstårta iallafall, eller något annat midsomrigt


   
SvaraCitera

Daniellas:
Paj, lax, sill, snaps, tårta, snaps, dans, snaps, lekar, snaps, bastu, snaps, naken, snippa. 

Trött


   
SvaraCitera

Jag ska på fest, klassiskt midsommar firande al´a 20-25åringar. Dvs  grillning, alkohol och öl kubb/öl brännboll. 


   
SvaraCitera

Blir hemma o städar


   
SvaraCitera

Alla vägrar att ha några planer
"ut på krogen" är den enda tanke mina vänner kan ha tydligen
Midsommar skall banne mig inte firas på någon jävla krog, eller ens i en stad, ger upp


   
SvaraCitera

alla här åker och festar i nån liten by


   
SvaraCitera