Aviseringar
Rensa alla

migrän


Ämnesstartare

haft migrän sen igår natt, jag har provat aaaaalt som brukar funka, dvs mörkt rum m låg belysning på datorn/mobil o så, dricka mkt vatten o ta 1 lr två huvudvärkstabletter men just nu blev det värre?

vet inte vad jag ska göra håller på o dööööööööör av det, mitt huve ba GADDUMM!! GADUMMM!! snart exploderar det 🙁


   
Citera
Ämnesstartare

Drick vatten, svälj ett par Alvedon och duscha en stund.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Drick vatten, svälj ett par Alvedon och duscha en stund.

har duschat imorse och tagit ett bad på eftermiddagen, druckit uppe så mkt vatten att jag mådde illa av det. uggh hoppas det blir bättre sen <:( 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Synd att det håller i sig så länge. Mina attacker brukar vara förlamande men klinga ur efter bara ett par timmar om jag tar tabletterna i tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

samma här, men det här är annorlunda >: ( att jag gick ut med tunna kläder till skolan gjorde det hela värre

anyways  tack schisman! kram


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rök gräs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hoppas att du blir bra o inte behöver uppleva migrän igen LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

hoppas att du blir bra o inte behöver uppleva migrän igen LedsenHjärta

tack <3 kram!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör ingenting

Släck ljuset, stäng av datorn, isolera dig från alla sinnesintryck och vänta tills det går över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fortsätt ta smärtlindrande så ofta och så mycket som du får enligt bipackssedeln. Alvedon kan kombineras med antingen ipren eller treo, ifall du inte har bättre alternativ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

massera

vad?
vaknade idag och det har lättat, men fortf inte försvunnit helt. har druckit så mkt vatten att min mage ser ut som en ballong. MM fml 

framtidsro:

Gör ingenting

Släck ljuset, stäng av datorn, isolera dig från alla sinnesintryck och vänta tills det går över.

gjorde så. det var skönt

vaknade idag och det har lättat, men fortf inte försvunnit helt. har druckit så mkt vatten att min mage ser ut som en ballong. MM fml 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kekeoxo:
vad?
vaknade idag och det har lättat, men fortf inte försvunnit helt. har druckit så mkt vatten att min mage ser ut som en ballong. MM fml gjorde så. det var skönt

vaknade idag och det har lättat, men fortf inte försvunnit helt. har druckit så mkt vatten att min mage ser ut som en ballong. MM fml 

inne vid ögonhålorna, bakom käken precis under öronen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

inne vid ögonhålorna, bakom käken precis under öronen

ja provade det! det var riktigt skönt i typ 2 min, sen tar man paus o gör igen o skönt. ska dricka grönt te nu det brukar hjääälpa


   
SvaraCitera