Aviseringar
Rensa alla

Mika är tillbax!!1 [love]


Ämnesstartare

Image
Hörde hans nya låt på radion, assååååååå! Fjortisen i mig fick fan multipla orgasmer i kärleksgrottan! (min inre fjortis är en tjej som heter Josefin dock gillar hon inte twilight).

Tycker han sticker ut från typ alla artister som knarkas på radion, dels för att han gör sin egen musik och för att han sjunger bra och för att hans låtar ofta har variation och inte bara refräng-refräng-refräng.

Nån mer som är lite kladare nu? [confused]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

McLuver:

min inre fjortis är en tjej som heter Josefin dock gillar hon inte twilight

Då är hon inte äkta! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I can be brown, I can be blue, I can be VIIIOOOLEEET SKYYYYY.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En kommersiell hora till plastartist förövrigt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

En kommersiell hora till plastartist förövrigt...

mjo, men han är ju dock inte skapad. han jobbade med musik långt innan han blev upptäckt. dock med typ hissmusik eller något sånt [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kvasi:

mjo, men han är ju dock inte skapad. han jobbade med musik långt innan han blev upptäckt. dock med typ hissmusik eller något sånt [crazy]

Jaja men the evil skivbolags har nog sugit ut den lilla originalitet han eventuellt en gång hade...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den? [bigsmile]

it's good! [smile][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han är så SNYGG ju!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ussch för Mika.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Jaja men the evil skivbolags har nog sugit ut den lilla originalitet han eventuellt en gång hade...

sant [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Jaja men the evil skivbolags har nog sugit ut den lilla originalitet han eventuellt en gång hade...

Eller inte. Han skriver ju alla låtar och musiken osv själv. Han är så pass genuin en sing-and-songwriter kan bli.

Och videon till Lollipop är astung


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

den? [bigsmile]

mmmm [crazy]

Ska lätt försöka se han live nästa gång han kommer till Sverige [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar honom lite i smyg. Söt, rosa, godismusik som gör en glad.


   
SvaraCitera
Hando

JAG ÄR EN HUNK


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Jaja men the evil skivbolags har nog sugit ut den lilla originalitet han eventuellt en gång hade...

Var inte så dömande, alla som accepterar skivkontrakt blir inte pengagiriga skurkar, åtminstone inte efter ett album, brukar bli värre efter det tredje eller fjärde dock om man t.ex ska se coldplay.


   
SvaraCitera