Aviseringar
Rensa alla

Mikael Persbrandt som Beorn? (The Hobbit)


Ämnesstartare

Vet inte om det finns tråd redan, men orkar inte leta allt för grundligt.

Så, vad jag hört ska Persbrandt spela björnmannen Beorn.
Vad är folks tankar och åsikter om detta? Är han verkligen mäktig nog att spela den starkaste mannen i hela filmen?

Image
Image


   
Citera
Ämnesstartare

NEJ, jag avskyr Persbrandt. Han är så jäääääääääääääävla dålig. Kan bara spela en enda roll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Kan bara spela en enda roll.

Fast den enda rollen, Gunvald, är ganska så awesome ändå.
Håller dock med dig, de kunde med lätt ha hittat en mer passande kandidat enligt mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det kan bli intressant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Fast den enda rollen, Gunvald, är ganska så awesome ändå.
Håller dock med dig, de kunde med lätt ha hittat en mer passande kandidat enligt mig.

Nej, och han är lika sliskig och äcklig irl. [crazy] Har polare som varit på samma fest med honom. Han gick t.ex. fram till en tjej, lyfte henne och satte i sitt knä. "tjeeeeena, stumpan [wink][wink][wink]", sen tafsa han såklart också på henne. Han har även blivit utkastad från vårt bokcafé för att han betedde sig som en röv där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är en bra regissör bakom, så det kan nog bli bra. Peter Jackson producerar också vill jag minnas och då kan det endast sluta bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Är en bra regissör bakom, så det kan nog bli bra. Peter Jackson producerar också vill jag minnas och då kan det endast sluta bra.

Sant, men tror ändå att de, men den feta budget som de måste ha, kunde hittat ett bättre alternativ.. Vi snackar ju om en snubbe som kan förvandla sig till en björn ffs!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Sant, men tror ändå att de, men den feta budget som de måste ha, kunde hittat ett bättre alternativ.. Vi snackar ju om en snubbe som kan förvandla sig till en björn ffs!

Samtidigt är litar jag på att Jackson vet vad han gör. Han har nog en väldigt bra anledning till det. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Samtidigt är litar jag på att Jackson vet vad han gör. Han har nog en väldigt bra anledning till det.

Du har nog rätt.
Får hoppas att den inte tar allt för lång tid att göra klart, vill se den så snart som möjligt.


   
SvaraCitera

Blir nog svårt, plus så har han en sådan press på sig. Kulten bakom Tolkiens verk är ett av de större i världen och de är nog svåra att Charma. Själv kommer jag vara hemskt besviken om Persbrandt sabbar Beorn. Ett av de bättre kapitlerna i Bilbo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så fel, men ändå rätt på något vis


   
SvaraCitera

Jag tänkte mig Beorn som en riktigt kraftig person och såvida Persbrandt inte tränat rejält så kan det nog skära sig i ögonen på en ....


   
SvaraCitera

Citat från Gandalf: " You must be careful not to annoy him, or heaven knows what will happen. He can be dangerous when he is angry, though he is kind enough if humoured."

Det passar väll ganska bra på den rollen Persbrandts kan spela? Btw, han ligger i hårdträning inför Hammilton, han har lagt på sig en del.

Är ju kul att se en svensk i en sådan megafilm som detta kommer att bli.


   
SvaraCitera

Neutron:

Är ju kul att se en svensk i en sådan megafilm som detta kommer att bli.

Tja, först en dansk, sedan en svensk ... Det artar sig [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan redan se Beorn framför mig. [smile]


   
SvaraCitera