Aviseringar
Rensa alla

Miley Cyrus.


Ämnesstartare

Nu vill jag veta era åsikter om Miley cyrus. Så skriv på. Om ni vill veta mina åsikter om henne fråga bara.


   
Citera
Ämnesetiketter

tycker ingenting

jo snygg och cool hoppas hon gör det för sin en skull


   
SvaraCitera

FÖR ATT DU SKA HA NÅT ATT FRÅGA OM DIN RACKARE


   
SvaraCitera
reben

lina1616: Om ni vill veta mina åsikter om henne fråga bara.

vänligen berätta


   
SvaraCitera

hon är snygg och jag gillade senaste vidjon för hon e naken. HjärtaFörvirradGalen


   
SvaraCitera

HjärtaHjärtaHjärtaHjärta


   
SvaraCitera

hahah va vad svarade jag på ens


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

vänligen berätta

Miley cyrus är världens snyggaste tjej. Att hon klippte av håret gjorde henna bara mer snygg. Hon har en underbar röst och kroppen är helt perfekt. Ville mest bara veta vad ni tycker eftersom jag får mycket skit för att jag gillar henne så pass mycket.


   
SvaraCitera
reben

lina1616:

Miley cyrus är världens snyggaste tjej. Att hon klippte av håret gjorde henna bara mer snygg. Hon har en underbar röst och kroppen är helt perfekt. Ville mest bara veta vad ni tycker eftersom jag får mycket skit för att jag gillar henne så pass mycket.

e du typ 50 år o man


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

e du typ 50 år o man

Haha nej? 16 och flicka :3


   
SvaraCitera
reben

lina1616:

Haha nej? 16 och flicka :3

då är det väl ok

hade varit creepy om du va de ^_______^


   
SvaraCitera

reben: hade varit creepy om du va de ^_______^

Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

då är det väl ok

hade varit creepy om du va de ^_______^

Alla i mina vänner hatar henne och j då blir typ jag mindre värd för att jag älskar henne.


   
SvaraCitera
reben

lina1616:

Alla i mina vänner hatar henne och j då blir typ jag mindre värd för att jag älskar henne.

stå på dig!!!! du har rätt o tycka va du vill!!!!!! men sen behöver du ju inte snacka om henne med dom Skeptisk jag pratar nt om stryp6 med mina vänner


   
SvaraCitera

lina1616:

Alla i mina vänner hatar henne och j då blir typ jag mindre värd för att jag älskar henne.

Då är dina vänner töntar. 


   
SvaraCitera