Aviseringar
Rensa alla

Miley Cyrus påväg att onanera?


Ämnesstartare

Zymba:
Bryr mig inte personligen, men tänker att stackars far som får se sitt barn halvonanera. Tycker dock så varje gång jag ser en snuskig musikvideo. Liksom tänk om min mamma såg mig sådääär åh gu Gråter

Vad tycket du om att alla små 5-åriga barn med en iphone kollar in deras favoritlåtar på youtube och allt handlar om sex (och knark)?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg:

Vad tycket du om att alla små 5-åriga barn med en iphone kollar in deras favoritlåtar på youtube och allt handlar om sex (och knark)?

Tycker vissa grejer ska censureras bort


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BZMIRFN.gif


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Youtube har iofs en åldersgräns för vissa videor...hoppas det funkar

Zymba:

Tycker vissa grejer ska censureras bortYoutube 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg:
Youtube har iofs en åldersgräns för vissa videor...hoppas det funkar

Är det inte bara att klicka förbi då? Typ "ja, jag är 18" och så kommer man dit?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba:

Är det inte bara att klicka förbi då? Typ "ja, jag är 18" och så kommer man dit?

Man måste ha ett konto där man registrerat sig som 18-åring


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg:

Man måste ha ett konto där man registrerat sig som 18-åring

Aha

Inte så säkert iofs men aja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Videon är rätt tråkig.... Skulle jag vara barn så kanske jag skulle lyssna på låten men jag skulle inte se videon för det händer som ingenting i den som jag skulle tycka vara värt att titta på. 
Men ja vissa barn kanske gillar att kolla videon till låtarna med. Man vet aldrig.

Det flesta barn just nu vet inte ens vad deras favorit låtar handlar om just för att det är en engelsk låt som det lyssnar på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
barn onanerar också, ska man inte få äta på tv heller?

haha
asså, snälla 🙁 ska vi sitta och visa kiss och bajs på tv också ör att alla gör det? Du skulle inte bli äcklad, eller?

Jag vill helst inte tänka på att mina föräldrar kanske onanerat ngn gång eftersom att jag inte är sexuellt attraherad av ngn utav det så det ger mig absolut ingenting förutom obehag att se ngn jag inte är sexuellt intresserad av, sitta/ligga/stå/vara i luften och onanera.

Dessutom är sex skadligt i ung ålder och onani leder till sex. Alla barn börjar inte utforska onani/sex samtidigt och för vissa kan det vara jättekänsligt och jobbigt.

Dessutom kan man inte, man kan men det har konsekvenser, visa vad som helst på tv eller offentligt eftersom det finns så många kulturer, traditioner och religioner (+ annat) som man måste kunna kompromissa med och visa hänsyn till.

onani kan användas för att fördriva tid osv. så det kan utnyttjas om man inte vet hur man ska hantera det. Genom onani blir man antagligen mer nyfiken på om andra också gör det, när/hur osv. och så blir kanske sex mycket viktigare

Man ska inte sitta och lära ut onani, det kommer ju ändå naturligt, så fattar inte vrf man ska vara extremt öppen med det för Barn

låter superkonservativ nu men jag vill inte att en ung kvinna onanerar framför mina barn iaf, vet inte hur det är för andra. När jag var ca 5 år var det SJUKT djävla obehagligt när en kvinna flashade brösten för mig och tog på dem (på skämt) när jag var inlåst med henne i ett rum, hon dansade samtidigt och det hela kändes bara jätteäckligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
ser inte hur det där är värre än att hon typ tar på sina bröst. tycker inte det är värsta grejen, värre när barn ser människor dö. 

tycker båda är lika illa men sex är ngt privat, döden är ngt som är ganska offentligt :S när man dör vet alla det, när man sitter och fantiserar om sex så är det inte riktigt samma sak.
samma med toalettbehov osv. eller att lägga ut videos där man spyr för att man är sjuk med argumentet för att det inte alls är störande eftersom att det är naturligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Sex och kvinnokroppar säljer och de flesta kvinnliga artister spelar på detta 

Ja, men fattar inte vrf det tas med att hon sticker ned fingrarna 
så himla onödig detalj. barn tänker säkert inte på det men sedan slår det dem, när de själva börjat göra samma grej och då blir det nog ganska konstigt

skulle varit så för mig iaf, skulle tänka "det här vill jag ju inte att ngn vet men mile cyrus gör det på tv... jag kanske ska berätta för alla att jag också gör det?" blir lite så känner jagGalen så olämpligt att jag inte finner ord

Och hur är det med dem tjejer som inte kan onanera pga. religionen? stackars dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
Men åh "hon" (hennes varumärke) försöker ju bara provocera så mycket det går, det är så kul att folk går på det. Totalt harmlöst, som alltid. Tycker hon gör helt ok låtar ibland, ser inte videorna.

Går på vad? Tråden handlar inte om Varför hon gör det utan Varför det ens tas med att hon ska Onanera?
Är inte bara henne specifikt jag syftar på utan tycker så om alla videos där sex är centrum osv. men kollar sällan på sådant så har inget specifikt - förutom det här - att störa mig på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gammalumare:

haha
asså, snälla 🙁 ska vi sitta och visa kiss och bajs på tv också ör att alla gör det? Du skulle inte bli äcklad, eller?

Jag vill helst inte tänka på att mina föräldrar kanske onanerat ngn gång eftersom att jag inte är sexuellt attraherad av ngn utav det så det ger mig absolut ingenting förutom obehag att se ngn jag inte är sexuellt intresserad av, sitta/ligga/stå/vara i luften och onanera.

Dessutom är sex skadligt i ung ålder och onani leder till sex. Alla barn börjar inte utforska onani/sex samtidigt och för vissa kan det vara jättekänsligt och jobbigt.

Dessutom kan man inte, man kan men det har konsekvenser, visa vad som helst på tv eller offentligt eftersom det finns så många kulturer, traditioner och religioner (+ annat) som man måste kunna kompromissa med och visa hänsyn till.

onani kan användas för att fördriva tid osv. så det kan utnyttjas om man inte vet hur man ska hantera det. Genom onani blir man antagligen mer nyfiken på om andra också gör det, när/hur osv. och så blir kanske sex mycket viktigare

Man ska inte sitta och lära ut onani, det kommer ju ändå naturligt, så fattar inte vrf man ska vara extremt öppen med det för Barn

låter superkonservativ nu men jag vill inte att en ung kvinna onanerar framför mina barn iaf, vet inte hur det är för andra. När jag var ca 5 år var det SJUKT djävla obehagligt när en kvinna flashade brösten för mig och tog på dem (på skämt) när jag var inlåst med henne i ett rum, hon dansade samtidigt och det hela kändes bara jätteäckligt

nej, jag jobbar med att torka röv, blir inte äcklad

onani i ung ålder är inte skadligt 

att du av någon anledning har en skev bild av sex som någonting otrevligt och dåligt gör inte att dina exempel blir realistiska även om de är det för dig, med dina resonemang ska vi förbjuda allt som på något sätt kan ogillas av någon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superpojken:
var al bundy påväg att onanera 

fattar inte

Zymba:
Bryr mig inte personligen, men tänker att stackars far som får se sitt barn halvonanera. Tycker dock så varje gång jag ser en snuskig musikvideo. Liksom tänk om min mamma såg mig sådääär åh gu Gråter

Tycker samma men tänk om man själv hade ett barn som såg det här... Är orolig för hur barnet skulle känna. 

Knekten:
Hur lång tid in i klippet börjar pullandet? Glad

Har skrivit det i trådstarten & det är inget pullande, fattar inte var du fick det ifrån


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

nej, jag jobbar med att torka röv, blir inte äcklad

onani i ung ålder är inte skadligt 

att du av någon anledning har en skev bild av sex som någonting otrevligt och dåligt gör inte att dina exempel blir realistiska även om de är det för dig, med dina resonemang ska vi förbjuda allt som på något sätt kan ogillas av någon

Sex i ung ålder är skadligt, onani leder enklare till sex än ingen onani alls

Drar du inte lite förhastade slutsatser när du påstår att jag har en skev bild av sex som någonting negativt? Har, för det första, inte sagt något om min syn på sex mer än att jag tycker det är något som är privat.

 Jag tycker det är en onödig grej som för många - religiösa, främst - är väldigt känsligt och olämpligt. 

Att visa sådant på tv påverkar samhället såpass mycket. bara att jämföra dåtidens porrtidningar med nutidens. Det är bara en onödig detalj även om det inte skadar så mycket som det känns som att jag hävdar, men det kan medföra skador och jättejobbiga situationer

Hade det varit en film hade det varit mer ok men en musikvideo - där musik är syftet - bör inte innehålla ngt sådant när hon samtidigt ligger och suger på fingrarna. Då blir syftet plötsligt sex och man fattar nog inte varför som barn.

som sagt, det är inte hela världen men jag fattar inte att det tillåts när det är så olämpligt i dagens samhälle. 


   
SvaraCitera