Aviseringar
Rensa alla

militanta frukostmänniskor[mad]


Ämnesstartare

gud vad jag hatar sånna[sad] alltså människor som inte bara äter frukost, utan även låter sin frukosthets gå ut över mig, och håller på typ "men du måste ju äta frukost?!", "frukost är ju viktigaste målet på dagen!!", "varför har du inte ätit frukost?!?!?!! Det måste man ju!" och så vidare[mad] verkar nästan som att det är någon religiös övertygelse eller nåt...

Brukar du bli utsatt för någon militant frukostmänniska? hur ska man hantera dom? eller är du kanske en sådan själv?Dold text: [mad]

Dold text: verkar nämligen som att jag bor ihop med en sådan[cry]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Kan tänkas förebrå någon som inte äter frukost i förbigående, men hetsar inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg att han ska sluta tramsa och att frukost inte alls är så jävla viktigt. Eller så får du fejka att du är en fanatisk följare av periodisk fasta och börja propagera för det så fort någon nämner frukost. Förhoppningsvis så tröttnar personen efter ett tag. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MAN SKA ÄTA FRUKOST. [no-no][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hatar också traditionell frukost, förstår ej hetsen. Jag mår inte dåligt av att inta mitt första mål mat vid lunchtid, ändå gnäller människor på mig. [mad] Bara för att de ostabilt blodsocker som de måste hålla i schack [mad] Eller äter sina middagar så jävla tidigt att de måste ha frukost för att klara av dagen [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vinout:

MAN SKA ÄTA FRUKOST. [no-no][blush]

Men jag orkar inte[cry]

Nintendo:

Säg att han ska sluta tramsa och att frukost inte alls är så jävla viktigt. Eller så får du fejka att du är en fanatisk följare av periodisk fasta och börja propagera för det så fort någon nämner frukost. Förhoppningsvis så tröttnar personen efter ett tag. [y]

mh hoppas det[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

mh hoppas det

Eller så börjar han göra frukost åt dig [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Eller så börjar han göra frukost åt dig [crazy]

hoppas inte[cry] men idag frågade han om jag ville ha mackor, så kanske inte är så långt bort[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är svårt att äta frukost innan skolan[mad] Kommer ihåg när min frukost bestod av kaffe med grädde och kanel som jag tog med till skolan. Ska nog börja med det igen.[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

Det är svårt att äta frukost innan skolan[mad] Kommer ihåg när min frukost bestod av kaffe med grädde och kanel som jag tog med till skolan. Ska nog börja med det igen.[y]

mmh brukar också bara dricka kaffe, ej med grädde dock[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

synd att jag är en sådan människa då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Kan tänkas förebrå

före-va[blush]

ont; brukar typ ba mjeeee, eller ljuga och säja att jag redan ätit[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker inte om frukost, i alla fall inte direkt på morgonen.
Hatar att äta nyvaken


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

men idag frågade han om jag ville ha mackor, så kanske inte är så långt bort[cry]

Igår digestivekex och nu mackor. Söte. Han längtar nog efter barn. [crazy]

ps träffas imorgon kanshi?


   
SvaraCitera