Aviseringar
Rensa alla

Miljardär


Ämnesstartare

om du hade varit svinrik, rikare än dem rikaste i världen, vad hade du lagt pengar på?


   
Citera

En god levnadsstandard åt mig själv och ett urval av personer som jag tycker förtjänar detta. Inget överdåd, men heller inget snålande. Spännande och nyttig mat varje dag. En strandvilla vid medelhavet med tillhörande lägenhetskomplex och lummig trädgård som man lätt går vilse i och som har många speciella platser. Stora fester med allt vad det innebär. Jag vill att bra människor ska behandlas som stjärnor. Dock ska det inte finnas något tjänstefolk, det är jag helt emot. 

Resten går till genetisk forskning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Själv hade ja stannat kvar där ja bor,  smällt upp ett hus lite större än alla andras, stort garage som man ställer riktiga drömbilar o såklart så om nån skulle få för sig att göra inbrott så har man nära anställda som alltid finns på plats om inte jag är hemma, då kan man skryta med nya bugattin på stan o grejer, skicka miljardbelopp till rädda barnen och cancer forskning så man till slut bara kan poffa bort cancer utan några problem, kanske fler organisationer, stötta kommuen så dom kan fräscha upp alla vägar i hela kommunen så att dessa vägar blir dom absolut bästa i hela Sverige, dela med mig till personer som har funnits i mitt liv i alla besvär oså så morsan skulle få en bra fel av detta, pappa lika mkt o förstås brorsan o bästa kompisen, o om nån lite mer avlägsen kompis skulle behöva låna skulle de inte vara några problem alls utan stötta direkt med bra mkt kanske en miljon haha, listan kan bli grymt lång o ja tror inte de finns mkt stopp i en lista.


   
SvaraCitera

Hade känt så jäkla mycket ansvar att förbättra en massa grejer för alla. Och livvakter för att inte bli kidnappad. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:
Hade känt så jäkla mycket ansvar att förbättra en massa grejer för alla. Och livvakter för att inte bli kidnappad. 

ja ja tror ju inte att man är glad jämt bara för att man har de så faktiskt, fast man kan ju ha skydd så om nån ens försöker nåt ryker den från jordens yta haha nej men om ja bor som ja gör nu så vet ju ingen förutom när ja åker på stan i en ny sportbil oså men de behöver ju inte betyda att ja har miljarder liksom


   
SvaraCitera

handendärnissen:

ja ja tror ju inte att man är glad jämt bara för att man har de så faktiskt, 

Det beror ju på ens hälsa. Med mycket pengar har man råd med suverän läkarvård, men hälsan är ändå inte garanterad.


   
SvaraCitera
time
 time

Hade rest mer och kirrat bostäder i mina favoritstäder, i övrigt skulle jag nog inte göra så mycket annorlunda.


   
SvaraCitera
Exner

Hade köpt alla lampskärmar.


   
SvaraCitera

Donerat det mesta, antagligen. Trivs med att leva rätt spartanskt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

användarkontot:

Det beror ju på ens hälsa. Med mycket pengar har man råd med suverän läkarvård, men hälsan är ändå inte garanterad.

om ja mår som nu fast ännu bättre så ä de bara skitbra


   
SvaraCitera

Ett hus, några bilar, lite övriga prylar jag vill ha, skänkt pengar till familjen, skänkt pengar till välgörenhet och investerat i företag så jag tjänar ännu mer


   
SvaraCitera

Köpt mängder med gårdar,
maskiner å djur. Köpt ett chauto på franska kusten å startat en vingård


   
SvaraCitera

Köpt annat än biltema-cykel


   
SvaraCitera

Hålla det hemligt. Men sakta men säkert förbättra min levnadsstandard. När jag har testat leva måttligt i några år skulle jag börja skämma bort mig. Skänka pengar är onödigt. Skulle försökt hjälpa andra med mitt inflytande som jag fått igenom pengar. Pengar = makt.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera