Aviseringar
Rensa alla

mimimimiii


Ämnesstartare

cuzIcan:

jaså jaha^^ Chicago jag har starka band till genom fadern min, ja, väldigt likt Jönköping;-)

har du skjutit med pistol och annat usagrejs?

cuzIcan:

jadå är bra med mig:-D mkt plugg men de gårXD själv då?:-)

[bigsmile] x-akt samma syster!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

jag älskar den staden<3 4ever in my heart, lite fjortis style där:-P

haha lite fjortis men lugnt [smile] kan förstå dig dock (även om jag inte vart där) verkar rätt coolt, jämfört med sega sverige städer [sad] men har du bara vart där i usa? inget LA, NY eller San Francisco eller så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

har du skjutit med pistol och annat usagrejs? x-akt samma syster!

jadå självklart:-Dhänger alltid i ghettot vid kednize när jag.är där:-D (även fast pappa växte upp i lincoln park och mina farföräldrar bor i south holand:-P)
hittat min tvilling nu då:-) pluggar du på gymnasiet, högskola,universitet, komvux...?:-)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

jadå självklart:-Dhänger alltid i ghettot vid kednize när jag.är där:-D (även fast pappa växte upp i lincoln park och mina farföräldrar bor i south holand:-P)

haha hänger i ghettot och skjuter pistol? [bigsmile]

cuzIcan:

pluggar du på gymnasiet, högskola,universitet, komvux...?:-)

gymnasiet. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

haha hänger i ghettot och skjuter pistol? gymnasiet.

jadå är jätte kul:-D

Me 2!:-) vild gissning men går du natur?:-P du går säker samhäll bara för att jag gissade på natur:-P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha lite fjortis men lugnt kan förstå dig dock (även om jag inte vart där) verkar rätt coolt, jämfört med sega sverige städer men har du bara vart där i usa? inget LA, NY eller San Francisco eller så?

haha jepp^^ har varit i Indiana, kentucky,Massachusetts (Boston då:-P) och illinois då såklrt^^ men ingen cool stad eller stat:'(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

Me 2!:-) vild gissning men går du natur?:-P du går säker samhäll bara för att jag gissade på natur:-P

Du har fel men ändå rätt, sam. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

Du har fel men ändå rätt, sam.

haha knew it!XD själv går jag Ib men.ingen vet vad de är:-P har stalkat lite[blush] stockholmare?;-) [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kram, sexig avatar[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

haha knew it!XD själv går jag Ib men.ingen vet vad de är:-P har stalkat litestockholmare?;-)

joo det är det där sjuka grejset engelska osv väl?!

haha stalkat?! [blush] nää inte från stockholm men bor rätt nära typ 50min me tåg hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

kram, sexig avatar

kram [love] tackar:-) satt och stirrade på den idag under matte lektionen:-P min lärare blev lite.... hmm... förvånad? när han upptäckte vad jag gjorde:-P

Isotop:

joo det är det där sjuka grejset engelska osv väl?!haha stalkat?! nää inte från stockholm men bor rätt nära typ 50min me tåg hehe

ja:-D inte många som kan duktigt^^
[blush] då hade jag nästan rätt iaf[bigsmile] nu när jag vet så mycket om dig känns det rättvist att säga att jag är göteborgare för tillfället;-) eller nja de senaste tio åren ksk inte så tillfälligt trots allt....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

ja:-D inte många som kan duktigt^^

[cool][cool]

cuzIcan:

då hade jag nästan rätt iaf nu när jag vet så mycket om dig känns det rättvist att säga att jag är göteborgare för tillfället;-) eller nja de senaste tio åren ksk inte så tillfälligt trots allt....

göteborg är en bra stad det är gratis me spårvagn om man e cool o det e ja. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

göteborg är en bra stad det är gratis me spårvagn om man e cool o det e ja.

haha jo bara biljettkontroll inte kmr;-) kan man inte planka i sthlm då?o_O har faktiskt varit i Stockholm men åkte inte spårvagn:-P förutom när jag var där med klassen då:-P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

haha jepp^^ har varit i Indiana, kentucky,Massachusetts (Boston då:-P) och illinois då såklrt^^ men ingen cool stad eller stat:'(

haha nej det var verkligen inga direkt coola ställen. du borde åka på en road trip [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

haha jo bara biljettkontroll inte kmr;-) kan man inte planka i sthlm då?o_O har faktiskt varit i Stockholm men åkte inte spårvagn:-P förutom när jag var där med klassen då:-P

är tunnelbana i sthlm inte spårvagn, inte bara o kliva på. [cute] fast går ju att planka, iaf när man är full.


   
SvaraCitera