Aviseringar
Rensa alla

min älsklingsplutt är död[cry][sad]


farbror gugge:

man kan ju inte bara köpa ett par nya och tro att det blir samma sak

precis, det är som att säga efter ens mamma dött "köp en ny". [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

men nu gjorde du ju det?

För att trösta dig på något väldigt udda sätt...[wink]


   
SvaraCitera

Hände med mina med men lyckades med hjälp av pappa fixa dem. Skulle dock rekommendera att du köper nya.

farbror gugge:

1. dyrt[mad]

Nähä! De är ju rätt billiga tycker jag, med tanke på kvaliten på ljudet!

farbror gugge:

2. blir ju inte samma alls samma sak[cry] då är det ju inte just MINA hörlurar[cry] man kan ju inte bara köpa ett par nya och tro att det blir samma sak[sad]

.. du har ju bara haft dem i 2-3 månader?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ägd [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sämsta hörlurarna någonsin. Visst, ljudet är bra och de är billiga, men de går sönder nonstop och läcker skitmycket. Man kan lika gärna använda dom som högtalare.

Köp sennheiser istället, så har du hörlurar med hundra gånger bättre ljud som inte går sönder bara för att man tappar dom i golvet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

men de går sönder nonstop och läcker skitmycket.

de höll faktiskt längre än alla mina andra hörlurar! är jätteduktig på att förstöra dom[sad]

Mawns:

Köp sennheiser istället

vad extremt dyra och osnygga[sad] och jag skulle garanterat lyckas ha sönder dom förr eller senare ändå![sad]

Babydoll:

mhm, man kanske borde bilda en stödgrupp. [blush]

ah, tycker också, vi kan sitta i en ring och berätta om hur vi gick vidare[sad]

Babydoll:

precis, det är som att säga efter ens mamma dött "köp en ny". [sad]

mh eller ett gosedjur eller en kattunge[sad]

eklektisk:

Hände med mina med men lyckades med hjälp av pappa fixa dem. Skulle dock rekommendera att du köper nya.

varför?

eklektisk:

Nähä! De är ju rätt billiga tycker jag, med tanke på kvaliten på ljudet!

ah iof, men känner inte för att betala typ 400 eller vad de kostar bara för att jag är klumpig, nu precis när jag ska flytta och köpa möbler för typ 6000 och massa såna saker[sad]

eklektisk:

.. du har ju bara haft dem i 2-3 månader?

det är länge för att vara mig faktiskt[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har såna fast blåa. Har hållt sen jag var typ 8-10 år gammal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

Har såna fast blåa. Har hållt sen jag var typ 8-10 år gammal.

oj[surprised] hur lyckas du?[blush]


   
SvaraCitera

farbror gugge:

vet inte,är ju bara en sladd som har gått av så det borde ju inte vara så svårt för någon tekniker att reparera. och de kostar ju typ ~300 tror ja[sad]

det är då man ska ha en teknisk lillebror![cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

det är då man ska ha en teknisk lillebror![cool]

ÄR ju den tekniska lillebrodern![blush] minns du inte när jag byggde en elpistol av en engångskamera fr typ 2 år sedan?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ej meningen att du ska ha hörlurar. Du kan få låna av mig när du kommer hit och hälsa på [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Det är ej meningen att du ska ha hörlurar. Du kan få låna av mig när du kommer hit och hälsa på [wink]

mån måste ha hörlurar[cry] hur ska jag annars lyssna på musik?![sad] eller titta på högljudda filmer?![sad][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluta ignorera [blush] slut på pengar??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

mån måste ha hörlurar hur ska jag annars lyssna på musik?! eller titta på högljudda filmer?!

Gör som jag och köp massa billiga på rea som kostar 19kr? :3 De jag har haft nu har hållt flera månader osv. De innan höll också ett ganska bra tag!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

sluta ignorera [blush] slut på pengar??

vem ignorerar jag?[sad] och ne det ahr jag inte har typ 37000 kvar[cool][cool](men de ska jag leva på till september och ta klart mitt körkort för, samt köpa möbler, så ja, är lite fattig[blush])


   
SvaraCitera