Aviseringar
Rensa alla

min bästa gärning


Ämnesstartare

Stekaren:
Bra jobbat!

eller hur... fattar inte hur man blir såpass arg över en tjej att man vill slåss?? eller fattar han ville också haffa henne men ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tabulhaneaua:

eller hur... fattar inte hur man blir såpass arg över en tjej att man vill slåss?? eller fattar han ville också haffa henne men ändå

Menar det, finns ju andra tjejer att haffa men okej det beror ju på snygghetsgraden också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Menar det, finns ju andra tjejer att haffa men okej det beror ju på snygghetsgraden också

ok så man tror att man har större chans om man börjar slåss? tjejer tycker nog mest man är en tönt isf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tabulhaneaua:

ok så man tror att man har större chans om man börjar slåss? tjejer tycker nog mest man är en tönt isf

Aa. Om man inte gör det snyggt. Veva som en hulligan kommer man ju ingen vart med. Bara lösaktiga slampor som gillar såna killar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Aa. Om man inte gör det snyggt. Veva som en hulligan kommer man ju ingen vart med. Bara lösaktiga slampor som gillar såna killar.

tror inte någon gillar killar som slåss?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tabulhaneaua:

tror inte någon gillar killar som slåss?

Finns ju såna där förvirrade tonåringar som tycker sånt är sexigt. Var det inte så under din högstadietid? Alla som slogs fick ligga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Finns ju såna där förvirrade tonåringar som tycker sånt är sexigt. Var det inte så under din högstadietid? Alla som slogs fick ligga.

vet inte jag slogs då och fick inte ligga. är bäst på att slåss men behöver aldrig göra det nuförtiden/orkar inte lägga ner energi på nån stackars tönt med ett sårat ego som vill överkompensera genom att slåss.
keff metod iallafall..."hihi nu ska jag slåss så blir hon våt i trosorna xD"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tabulhaneaua:

vet inte jag slogs då och fick inte ligga. är bäst på att slåss men behöver aldrig göra det nuförtiden/orkar inte lägga ner energi på nån stackars tönt med ett sårat ego som vill överkompensera genom att slåss.
keff metod iallafall..."hihi nu ska jag slåss så blir hon våt i trosorna xD"

Fast var du snygg på den tiden då? Det gäller ju att man ser ut som huvudkaraktären i Sökarna när man gör det också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nja. Är inte direkt snyggare nu, men charmigare Blink

Stekaren: Fast var du snygg på den tiden då? Det gäller ju att man ser ut som huvudkaraktären i Sökarna när man gör det också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tabulhaneaua:
Nja. Är inte direkt snyggare nu, men charmigare Blink

Hur många är du uppe i då? För jag antar att du är alfahanne eller är du en sån som gängar dig med första bästa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äsch. Antalet spelar ingen roll för mig. Att lägga så stor vikt på antalet låter som ett ganska osäkert beteende imo. Men det är rätt många, det svåra är att ha kvar dem Blink

Stekaren:

Hur många är du uppe i då? För jag antar att du är alfahanne eller är du en sån som gängar dig med första bästa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tabulhaneaua:
Äsch. Antalet spelar ingen roll för mig. Att lägga så stor vikt på antalet låter som ett ganska osäkert beteende imo. Men det är rätt många, det svåra är att ha kvar dem Blink

Vadå osäkert? Hur fan får du ihop det? Det kan väl vara kul att hålla koll på? Statistik liksom. Man behöver ju inte skylta med det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför frågar du "hur många"? Som om det spelar nån roll ens?

Stekaren: Vadå osäkert? Hur fan får du ihop det? Det kan väl vara kul att hålla koll på? Statistik liksom. Man behöver ju inte skylta med det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tabulhaneaua:
Varför frågar du "hur många"? Som om det spelar nån roll ens?

Kan väl va kul att veta så man kan generalisera vidare. Ta inte allt så seriöst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Kan väl va kul att veta så man kan generalisera vidare. Ta inte allt så seriöst

har sett dig skriva liknande grejer i andra trådar...


   
SvaraCitera