Aviseringar
Rensa alla

min bästa kompis ignorerar mig


Ämnesstartare

fattar ingenting.
Jag hade en jätte bra kompis , vi var riktigt nära varandra. Vi har känt varrandra i sex år och efter sommaren började vi i samma klass på gymnastiet tillsammans. De senaste två månaderna har hon IGNORERAT mig , inte svarat på sms , när jag ringer , inte svarat när jag pratade med henne i skolan. Jag har verkligen försökt men hon skjuter sig undan så det har slutat med att jag också gör det. För två veckor sen tog jag upp detta och hon sa "du har valt din väg , jag trivs med mina andra vänner , du pratar bara med mig om dina killproblem". OCH jag kan säga till 100% att jag INTE ALLS GÖR DET ! det är bara någon dum jävla sak hon fått för sig , känns som jag tofflar som fan efter henne för att vi ska bli vänner igen men hon är så jävla bitchig och får mig att känna mig som en idiot. HATAR att bråka med en nära vän , utan anlening , speciellt när man går i samma klass. Vad ska jag göra ?
forstätta försöka fixa våran vänskap eller skita i det?
om jag skiter i det kommer vi ignorera varandra i skolan och vi kommer glida ifrån varandra. snälla hjälp


   
Citera

gå hem till henne och prata ut då vafan vi kan inget göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

gå hem till henne och prata ut då vafan vi kan inget göra

amen neeej , hon vill inte prata. frågade om ni tycker jag ska fortsätta försöka få oss att bli vänner eller skita fulltständigt i det [no-no]


   
SvaraCitera