Aviseringar
Rensa alla

Min bror är ihop med en mobbare


Ämnesstartare

meganatahli:

Tänker inte vara som henne, hon hotar alla tjejer som pratar med min bror att hon ska komma hem till dem och ge dem stryck [shake]

Spöa skiten ur henne vafan, tror du hon viker sig för att du ber snällt. Gå ner till hennes nivå? lixom vad lever du i en bok? antingen står man upp för sig tar sin stryk får respekt elr så äger man skiten ur den genom att hota och lära sig hemligheter om den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

då borde du verkligen vara glad för din bror skull, måste ju betyda att hon har typ perfekt utseende, stora dunkar, blont hår, lång slank kropp och tajt fitta

Tvärt om, hennes näsa är 10cm lång och äckligt spetsig så alla kallar henne för hackspetten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

meganatahli:

Tvärt om, hennes näsa är 10cm lång och äckligt spetsig så alla kallar henne för hackspetten.

Fyfan va taskiga ni, så jävla hemskt och äckligt att mobba en annan människa så där. Skäms på er![mad][no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

Spöa skiten ur henne vafan, tror du hon viker sig för att du ber snällt. Gå ner till hennes nivå? lixom vad lever du i en bok? antingen står man upp för sig tar sin stryk får respekt elr så äger man skiten ur den genom att hota och lära sig hemligheter om den

Har redan gjort, hon ger sig ändå inte..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon kan väl inte rå för vad hennes kompisar gör? Tycker inte du ska lägga dig i din brors liv. Vem han väljer att vara tillsammans med är hans ensak. Detta borde dina föräldrar också fatta, såvida din bror inte är typ 12 år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Fyfan va taskiga ni, så jävla hemskt och äckligt att mobba en annan människa så där. Skäms på er![mad][no-no]

Man måste vara ärlig 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

meganatahli:

Har redan gjort, hon ger sig ändå inte..

Du skrev nyss tänker inte vara som henne och när jag skriver i princip samma sak fast tydligare så säger du att du redan försökt[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

meganatahli:

Man måste vara ärlig 😉

Va kostar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yankee:

Hon kan väl inte rå för vad hennes kompisar gör? Tycker inte du ska lägga dig i din brors liv. Vem han väljer att vara tillsammans med är hans ensak. Detta borde dina föräldrar också fatta, såvida din bror inte är typ 12 år.

Jag lägger mig inte i hans liv, jag blir bara illamående av att en fjortis klättrar desperat in i fönstret för att träffa min bror [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

meganatahli:

Jag lägger mig inte i hans liv, jag blir bara illamående av att en fjortis klättrar desperat in i fönstret för att träffa min bror [shake]

Och? Det är väl hans problem, inte ditt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

Du skrev nyss tänker inte vara som henne och när jag skriver i princip samma sak fast tydligare så säger du att du redan försökt[confused]

Jag är inte som henne heller! Hon skickar sina vänner på andra för stryk, och hon hotar andra via sms & facebook..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

meganatahli:

Vad ska jag göra? Jag verkligen hatar henne och hon är den sista på jorden som förtjänar min bror.

Om du redan har försökt att prata med honom och dina föräldrar tycker jag att du ska låta honom göra vad han vill. Han är väl dum som inte förstår.
Men jag tycker inte du ska göra mer än du redan gjort xD Det är hans liv liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yankee:

Och? Det är väl hans problem, inte ditt.

Det är inte heller mitt problem att hon har PMS lite då & då och kutar in i mitt rum och förstör mina saker? Inte heller att hon har drivit min bror till självmordförsök? Herregud han är min bror, jag vill väl inte att han ska dö bara för en äcklig fjortis får som hon vill!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

meganatahli:

Det är inte heller mitt problem att hon har PMS lite då & då och kutar in i mitt rum och förstör mina saker?

Bitchslappa henne då, alternativ säg till din bror att hålla henne i koppel. Och hur vet du att det var hon som drev honom till självmordsförsöket?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

meganatahli:

Skrattade åt din bild, du ser lika dum ut som henne [bigsmile]

HAHAHAHAHHA ÄGD


   
SvaraCitera