Aviseringar
Rensa alla

Min brors kompis..


Ämnesstartare

Min bror är utomlands i ett år och nyligen bjöd hans kompis hem mig, innan dess snackade vi på msn eftersom jag hade sett att han skrev en kommentar om mig att jag var väldigt söt på facebook, till min bror.

Jag tänkte mest att kan va kul att snacka lite eftersom jag också tycker att han ser bra ut. Men han bjöd hem mig med en gång för mat och filmkväll. Tänkte att det kan ju inte skada?. Men inte visste jag att detta skulle leda till sex redan en timme efter att jag hade anlänt. Det kändes fel redan när han började kyssa mig, så tidigt! Men jag vågade inte riktigt säga nej. Tanken kom upp att det är ju min brors kompis så han vågar ju inte utnyttja mig direkt och jag tycker ju om honom.

Vi hade sex ett antal ggr eftersom jag sov över där. Åt maten och såg filmen. Men det kändes definitivt som vi gick för fort fram! Tanken på att han kanske bara bjöd över mig på sex kom också upp.. Särskilt när han inte kontaktade mig förrän två dagar efteråt och då bara typ att jag skulle krya på mig för han visste att jag var sjuk. Jag svarade och sa att "det var mysigt sist", då sa han bara "ja det var det verkligen" sen sa han bara att han skulle sova och god natt.

Nu har det gått 5 dagar sedan vi sågs. Han har inte frågat om vi kan ses igen och inte tagit någon mer kontakt med mig. Min bror vet ingenting om att vi ens har träffats. Känns lite som att han gjorde det bara för att han ville ha sex med hans kompis syrra eller nåt sånt. Han verka tycka att det va jättekul sen vad vi skulle säga till honom om detta.. Han sa att jag var över förväntan när jag va där och gav mig komplimanger. Men gör man något sånt här mot sin kompis syster?!!??! Är det normalt att inte kontakta på ett tag?

Killar, snälla tolka detta till mig?!


   
Citera
Ämnesstartare

tror tyvärr att han är nöjd med det han fått


   
SvaraCitera

I egenskap av att vara kille så kan jag ju lugnt konstatera att den här killen är en äkta player som bara ville innanför dina trosor

tyvärr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

tror tyvärr att han är nöjd med det han fått

[sad] men hur fan kunde han göra så mot sin kompis syrra?! Trodde han va säker, pga detta.. Så många svin det finns!

Djävulen:

I egenskap av att vara kille så kan jag ju lugnt konstatera att den här killen är en äkta player som bara ville innanför dina trosor

Så lurad man känner sig [sad]. Förstår inte hur han kunde göra så mot sin kompis syrra faktiskt. Tänk om han inte kontaktar mig igen och vill träffas. Lätt att jag kommer säga det till min bror då, då e han körd [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondieyou:

men hur fan kunde han göra så mot sin kompis syrra?! Trodde han va säker, pga detta.. Så många svin det finns!

killar är såna, de har ingen social kompetens. du får väl be din brorsa ta ett snack med honom. säg att han har betett sig svinigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill också kunna [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondieyou:

Killar, snälla tolka detta till mig?!

Du är helt jävla dum i huvudet som inte säger nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

killar är såna, de har ingen social kompetens. du får väl be din brorsa ta ett snack med honom. säg att han har betett sig svinigt.

Ja jag är nybliven singel, sen lite mer än en månad tillbaka och vet därför inte riktigt hur killar fungerar. Men börjar lära mig mer och mer att de flesta bara är ute efter sex och sen skita i en.

Om han inte kontaktar mig mer tänker jag definitivt göra detta [smile] med glädje..

Tickstart:

Vill också kunna

Kunna vadå?[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fruitpunch:

Du är helt jävla dum i huvudet som inte säger nej.

Jasså, det tycker du.. Ja jag vet att jag borde ha sagt nej eftersom det inte kändes rätt och på tok för tidigt!.. men nu gjorde jag inte det, rycktes väl med eftersom han sagt så fina saker och han är skitsnygg.. Gjort är gjort


   
SvaraCitera

Tickstart:

Vill också kunna

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondieyou:

Jasså, det tycker du..

Ja, tro det eller! En person som på fullaste allvar läser Veckorevyn vid nitton års ålder borde arkebuseras.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fruitpunch:

En person som på fullaste allvar läser Veckorevyn vid nitton års ålder borde arkebuseras.

Haha du jag läser inte veckorevyn! Det va bara det lilla testet jag läste ju, get over it


   
SvaraCitera
Tyrael

blondieyou:

Killar, snälla tolka detta till mig?!

Mate, you got PLAYEEEEED.


   
SvaraCitera

Djävulen:

I egenskap av att vara kille så kan jag ju lugnt konstatera att den här killen är en äkta player som bara ville innanför dina trosor

tror oxå på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som andra har sagt: Han ville bara knulla.


   
SvaraCitera