Aviseringar
Rensa alla

Min chef läste min UM-blogg!


Ämnesstartare

Nu har jag ju såklart gjort en ny användare, så jag hoppas hon inte hittar hit..

Jag blev kallad på möte och chefen sa att man måste vara noga med det man skriver på internet osv.. att jag skulle radera vissa inlägg. [no-no]

fick inte sparken, men det var bara ett sommarjobb och nästa sommar kanske jag inte jobba där igen!


   
SvaraCitera

Starlights:

Jag blev kallad på möte och chefen sa att man måste vara noga med det man skriver på internet osv.. att jag skulle radera vissa inlägg. [no-no]

Vad var det för inlägg?


   
SvaraCitera

Starlights:

att jag skulle radera vissa inlägg

Handlade de om jobbet då eller?
Låg du ute med ditt namn?


   
SvaraCitera

Starlights:

Jag blev kallad på möte och chefen sa att man måste vara noga med det man skriver på internet osv.. att jag skulle radera vissa inlägg.

Vilken sjuk chef. Frågade du honom hur han hittade din profil? [shake] Låter väldigt obehagligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

hur fick han/hon reda på att det var du?

antrax:

Låg du ute med ditt namn?

Skrev bara mitt förnamn, men inte vars jag bor..
så det är lite läskigt att hon kunde hitta mig..


   
SvaraCitera

Jag hade totalvägrat att radera blogginlägg om chefen försökt få mig. Vad ska människan göra? Avskeda kan han/hon inte göra, det är olagligt.


   
SvaraCitera

Alexandra Algerydh:

Min chef hittade min blogg och jag blev kallad till ett mini-möte och ombedd att plocka bort ett inlägg.

vad handlade det om? ditt jobb el?


   
SvaraCitera

Alexandra Algerydh:

och ombedd att plocka bort ett inlägg.

Vill veta vad det handla om.

Jag skulle vägrat plocka bort vad de än bad mig plocka bort. Handlar om principer.


   
SvaraCitera

Sterd:

Jag hade totalvägrat att radera blogginlägg om chefen försökt få mig. Vad ska människan göra? Avskeda kan han/hon inte göra, det är olagligt.

+

framtidstron är död:

Jag skulle vägrat plocka bort vad de än bad mig plocka bort. Handlar om principer.


   
SvaraCitera

Hade du loggat in på jobbet så de visste användarnamnet?...


   
SvaraCitera

HAHAHAHAAHHAHAHAHA


   
SvaraCitera

[cry]


   
SvaraCitera

Alexandra Algerydh:

Vilket var lite sjukt, men jag ville inte hamna i trubbel så jag plockade bort det direkt.

Varför i hela helvetet plockade du bort blogginlägget i fråga?


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

vad handlade det om?

framtidstron är död:

handla om

Hovnarren:

blogginlägget

Det handlade om jobbet litegrann ja. Hade skrivit något i stil med att jag skulle "shoppa upp alla mina välförtjänta pengar." Och så skrev jag en summa.


   
SvaraCitera

Ofta man behöver knega om man är framgångsrik jävla umbloggare [shake]


   
SvaraCitera