Aviseringar
Rensa alla

Min dator dog av kylan


Ämnesstartare

tror jag.. Den går inte att starta [cry]

Ville spela sims men nu kan jag inte det för jag har inget installerat på min bärbara och om jag installerar det så måste jag ladda ner hundratals package-filer. Sims utan sådant är tråkigt.. Förstår inte varför de skapar ett spel med så tråkiga utseenden där alla ser likadana ut vad man än gör. Det krävs massor mods för att få spelet någorlunda kul.

Ska jag installera Sims 2 eller 3 och spela utan nedladdningar ändå?


   
Citera
Ämnesstartare

Låter ganska otroligt att det är kylans fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ahahah inte the sims 2


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Låter ganska otroligt att det är kylans fel.

Jag vet inte vad det är annars men hmm tror hårdisken är oskadd i alla fall.

Fingerprints:

ahahah inte the sims 2

Tycker simmarna är oerhört fula och runda i sims 3, vad tycker du? [sad]


   
SvaraCitera

Första The Sims har bäst musik.

http://open.spotify.com/track/7k2ASSQXrh4PkSxxvIv7F2

Så jäävla bra. När jag ska inreda på riktigt sen i min egna lya så skall jag ha den här låten i bakgrunden.
Så att jag kommer i stämning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RakatKadaver:

Så jäävla bra. När jag ska inreda på riktigt sen i min egna lya så skall jag ha den här låten i bakgrunden.
Så att jag kommer i stämning.

Hahaha köp skivan (om den finns) [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Tycker simmarna är oerhört fula och runda i sims 3, vad tycker du?

nä de har jag inte tänkt på [shake] ska spela ikväll tror jag, ska titta noga då.

Älskar allt man kan göra i trean så den krossar tvåan väldigt lätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

nä de har jag inte tänkt på ska spela ikväll tror jag, ska titta noga då.

jaaa återkom om du tycker som jag, typ knubbiga ansikten.. [blush]

Fingerprints:

Älskar allt man kan göra i trean så den krossar tvåan väldigt lätt

aa det finns mycket mer saker att göra. som att man kan besöka grannar och sådär. skulle vara roligare om man kunde besöka vänners simmar också online alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

jaaa återkom om du tycker som jag, typ knubbiga ansikten..

men man kan ju redigera ansiktena hur man vill [shake] Tror du är för ivrig. Jag sitter och petar på varenda detalj i ansiktet innan jag börjar spela.

Hjärtlös:

skulle vara roligare om man kunde besöka vänners simmar också online alltså.

jaa men det kommer nog snart, man kan ju prata med varandra verkar det som. Och skicka paket och grejer. Har ej provat så vet inte vad allt det där innebär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

men man kan ju redigera ansiktena hur man vill Tror du är för ivrig. Jag sitter och petar på varenda detalj i ansiktet innan jag börjar spela.

Det gör jag också. Mvh sitter i flera timmar med att skapa 1 sim. Men tycker att ansiktena alltid ser en aning runda ut ändå.. de blir aldrig riktigt förändrade om man inte laddar ner en massa mods som gör att man får fler såna där changing-bars. [sad]

Fingerprints:

jaa men det kommer nog snart, man kan ju prata med varandra verkar det som. Och skicka paket och grejer. Har ej provat så vet inte vad allt det där innebär

Kan man? Hmm.. har ej provat heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Det gör jag också. Mvh sitter i flera timmar med att skapa 1 sim. Men tycker att ansiktena alltid ser en aning runda ut ändå.. de blir aldrig riktigt förändrade om man inte laddar ner en massa mods som gör att man får fler såna där changing-bars.

konstigt


   
SvaraCitera