Aviseringar
Rensa alla

Min dator har flippat ut helt nu


Ämnesstartare

Blir galen!!

1. Firefox slutar funka, går ej att starta, kommer upp felmeddelande, får lov att starta om datorn (trycka på strömbrytaren för det går ej)

2. Bilder på internet blir hälften blåa

3. Sidor på internet öppnas ofta med felmeddelande eller med konstig flera sidors text

4. Program som msn och spotify hänger sig

5. Plötsligt började 100 internetexplorer rutor pluppa upp

6. Går inte att ominstallera firefox nu, står att det inte är ett "win32" program

7. Konstiga mappar har skapats i den här datorn, står att jag ej har behörighet till dem trots att jag är adiministratör

8. Youtube videos stoppas efter typ 10 sekunder

9. Osv!!! Hjääääääääääälp

Har genomsökt med virus och anti spyware program utan direkt resultat, den hittade bara massa tracking cookies och jag tog bort dem men blev inte bättre. Vad ska jag göra?? Den har aldrig betett sig såhär illa nee. Bra program att få bort skiten? I värsta fall formaterar jag skiten.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Upplever också att den blivit mycket varmare


   
SvaraCitera

inte för att jag är särskilt bra på datorer (för det är jag inte), men tycker ändock att det låter som virus :-/


   
SvaraCitera
Åtta

Om det inte är hårdvarufel så låter det definitivt som att du har fått virus.

Lounge fact:

Bra program att få bort skiten?

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=234500

Lounge fact:

formaterar jag skiten

Rätt svar. Gör't! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mitt firefox brukar också möga sig ibland och likaså youtube-videor, men det kanske mer beror på att jag har kass uppkoppling.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Rätt svar. Gör't!

I'll do it [crazy] formaterade bara om för någon månad sedan dock lite irriterande

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Åtta:

hårdvarufel

Lär visa sig om det börjar muppa igen efter omformateringen. Har både antispyware, firewall och anti virusprogram dock.. antagligen otillräckliga

Hopalong Cassidy:

Mitt firefox brukar också möga sig ibland och likaså youtube-videor, men det kanske mer beror på att jag har kass uppkoppling.

Aaa men är mer än så

Blivande_japan:

inte för att jag är särskilt bra på datorer (för det är jag inte), men tycker ändock att det låter som virus :-/

Jo virus äre


   
SvaraCitera
Åtta

Lounge fact:

Har både antispyware, firewall och anti virusprogram dock.. antagligen otillräckliga

Se över dina surf- och nedladdningsvanor. Om du laddar ned precis vad som helst, varifrån som helst, så kommer du att få virus.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Se över dina surf- och nedladdningsvanor. Om du laddar ned precis vad som helst, varifrån som helst, så kommer du att få virus.

Laddade ganska nyss ner ett program ja, rätt säker på att det är boven


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va dåli du eeeee


   
SvaraCitera