Aviseringar
Rensa alla

min dator stängdes av sen sa han att han var överhettad sen


Ämnesstartare

Lounge fact:

som åtta skrev, viktigt med bra luftflöde under... bärbara är inte så behändiga som man kan tro

Har aldrig suttit med datorn i famnen, har den alltid på ett bord :PPPPP
pga...kan ej installera den trådlös. asså internetet, så måste ha sladden i. [tired][tired][tired] glömt bort hur man gjorde...kunde förr. tror jag behöver skiva men den ligger nog i källarn

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Åtta:

Nej. Ditt hårddiskutrymme har väldigt lite med datorns prestanda att göra.

ok tack


   
SvaraCitera

Angelize:

Nej det var inte CS jag spelade...

Varför inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

har den alltid på ett bord :PPPPP

min dör ofta nuförtiden på bord med [crazy][crazy]

Angelize:

glömt bort hur man gjorde...kunde förr. tror jag behöver skiva men den ligger nog i källarn

installera så du kan ta del av trådlöst internet? det behöver du inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:

Varför inte?

för ja spelade fable iii (det speletp åminner om the sims)
cs e boring


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

installera så du kan ta del av trådlöst internet? det behöver du inte

jo? eller asså vet inte hur jag kopplar routern o hur jag fixar med ursprungliga gråa internet sladden....har testat kopplat...funkar ej...men jag minns att jag använde en skiva förri af.


   
SvaraCitera

Angelize:

cs e boring

Angelize:

för ja spelade fable iii (det speletp åminner om the sims)

ok ja rekommenderar cs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

jo? eller asså vet inte hur jag kopplar routern o hur jag fixar med ursprungliga gråa internet sladden....har testat kopplat...funkar ej...men jag minns att jag använde en skiva förri af.

jag har aldrig behövt använda skiva för att kunna ta del av trådlöst internet [crazy]

om du har ditt modem inkopplat som det skall så ska trådlösa internet komma upp på "anslut till nätverk" listan... är du säker på att du inte har trådlöst-internet knappen inaktiverad?


   
SvaraCitera

Jag hade det problemet med min gamla laptop, det är ingen fara för datorn mer än att det är irriterande. Du kan ladda ner Speedfan för att manuellt öka varvtalet på fläkten. Funkar inte det kan du köpa en kylplatta att ha under datorn, vilket jag blev tvungen att göra.


   
SvaraCitera

Angelize:

e detta pga alla grejer jag har på datoorn? blir det bra om jag rensar den igen

Du kan ​defragmentera hårddisken så blir den lite snabbare. Dessutom blir windows långsammare av sig själv för var dag, av någon outgrundlig anledning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kör windows. Windows åldras(förmultnar) med tiden. Att installera om sitt operativsystem är en rutinåtgärd för windowsanvändare för att skiten ens skall kunna användas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Teal Crab:

av någon outgrundlig anledning.

Registret.


   
SvaraCitera

aristoteles:

Registret.

Registret kan man ju iofs fixa till lätt. Lär vara mer saker som bidrar till förruttnelsen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

har t.om. fått hudförändringar på låren pga den

I mannens fall dödar den spermier eller likande. Läste hursomhelst en artikel om det för ett par månader sedan, hur män kunde få det en aning svårare att producera en önskad mängd sperma beroende att hettan av laptopen stekt dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Teal Crab:

Registret kan man ju iofs fixa till lätt.

Du kan inte fixa något som redan från början är fel.

Teal Crab:

Lär vara mer saker som bidrar till förruttnelsen.

Oja, som ett filsystem från 1800talet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min dator är kall [blush]

Har 2 riktigt feta kylflänsar i den å 3 120mm fläktar som snurrar sakta och helt vibrations och ljudfritt [blush]

Givetvis enbart SSD också


   
SvaraCitera